abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212675485
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 14:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Weer “jullie” :')
Je bent de speler toch finaal aan het afbreken in je laatste post? Of denk jij dat ik - de koning van sarcasme- jou sarcasme niet herkent?
pi_212675518
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 14:12 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Je bent de speler toch finaal aan het afbreken in je laatste post? Of denk jij dat ik - de koning van sarcasme- jou sarcasme niet herkent?
Ik heb niks met Ajax te maken, dus ik weet niet waar die jullie voor staat
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_212675520

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2024 14:15:35 ]
pi_212675534
JUDE BELLINGHAM _O_

Dat is pas talent iemand die met 18 jaar oud als iemand van in midden 20 speelde.. en nu nog beter is geworden.

Helaas niet meer bij BvB, kut spanjaarden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2024 14:17:29 ]
pi_212678593
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef FoieGras het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/(...)maal-doorheen/431589

[ afbeelding ]

Deze op Jochem van Gelder lijkende kneus vertrouwde ik meteen al niet, maar volgens het publiek was hij een fantastische zachtaardige man die even geholpen moest worden na de vreselijke dood van zijn vrouw.

Nou dacht ik meteen al, welke gek gaat er in godsnaam bij Ajax werken als zijn vrouw net begraven is, maar John doet dat. Daar gingen bij mij al een aantal alarmbellen af over deze heilige John van T Schip.

Nou we zien hoe zachtaardig John is. Nieuw talent bij Ajax stelt hij op en wisselt hij na 35 minuten, zo'n jongen brand je dan ook nog even af in de media.

Zo maak je talent kapot. Ik kan wel lachen om al die ellende daar in Amsterdam, maar voetbaltalent slopen zal ik nooit om lachen.

John je bent een lafbek.
_O- _O- _O-

Wel mee eens ja. Hij komt wel zachtaardig over. Maar meestal zijn interimmers dat: ze kunnen het goed of fout doen maar hun geld vangen ze wel :P
  zondag 3 maart 2024 @ 17:31:49 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_212678750
Ziedend.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_212679733
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef FoieGras het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/(...)maal-doorheen/431589

[ afbeelding ]

Deze op Jochem van Gelder lijkende kneus vertrouwde ik meteen al niet, maar volgens het publiek was hij een fantastische zachtaardige man die even geholpen moest worden na de vreselijke dood van zijn vrouw.

Nou dacht ik meteen al, welke gek gaat er in godsnaam bij Ajax werken als zijn vrouw net begraven is, maar John doet dat. Daar gingen bij mij al een aantal alarmbellen af over deze heilige John van T Schip.

Nou we zien hoe zachtaardig John is. Nieuw talent bij Ajax stelt hij op en wisselt hij na 35 minuten, zo'n jongen brand je dan ook nog even af in de media.

Zo maak je talent kapot. Ik kan wel lachen om al die ellende daar in Amsterdam, maar voetbaltalent slopen zal ik nooit om lachen.

John je bent een lafbek.
Hij had dat met zijn ( nu overleden) vrouw nog besproken of hij bij Ajax zou gaan werken. Zij vond dat een goed idee. Ze wisten al heel lang dat zij zou gaan overlijden, want ze had darmkanker.

https://www.parool.nl/ps/(...)e-danielle~bab995ee/

"John van 't Schip (59) verloor zijn vrouw Daniëlle (55) in oktober aan kanker. Twee weken na de uitvaart werd hij - met instemming van zijn vrouw - interim-trainer bij Ajax, dat van de laatste plek opklom naar de vijfde. 'Ik wil Ajax ook iets teruggeven.'"

[ Bericht 7% gewijzigd door Jacy-Jacy op 03-03-2024 19:10:14 ]
pi_212680119
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Hij had dat met zijn ( nu overleden) vrouw nog besproken of hij bij Ajax zou gaan werken. Zij vond dat een goed idee. Ze wisten al heel lang dat zij zou gaan overlijden, want ze had darmkanker.

https://www.parool.nl/ps/(...)e-danielle~bab995ee/

"John van 't Schip (59) verloor zijn vrouw Daniëlle (55) in oktober aan kanker. Twee weken na de uitvaart werd hij - met instemming van zijn vrouw - interim-trainer bij Ajax, dat van de laatste plek opklom naar de vijfde. 'Ik wil Ajax ook iets teruggeven.'"
Nou zo'n goed idee was het achteraf dus niet. Nou misschien wel voor John zelf, niet voor de talenten van Ajax.
pi_212680328
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:22 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Nou zo'n goed idee was het achteraf dus niet. Nou misschien wel voor John zelf, niet voor de talenten van Ajax.
Wat mij betreft kan je hem wel aanspreken op zijn vaardigheden als trainer, maar als echtgenoot was hij echt een hele lieve man. Wilde ik maar even zeggen. :)
pi_212681327
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 19:37 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wat mij betreft kan je hem wel aanspreken op zijn vaardigheden als trainer, maar als echtgenoot was hij echt een hele lieve man. Wilde ik maar even zeggen. :)
Hoe weet je dat? Was jij zijn partner?
pi_212681350
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:31 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Was jij zijn partner?
Laat maar. :)
pi_212681366
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Laat maar. :)
Ik wil ook graag geloven dat deze man goed is, maar als ik kijk naar zijn acties moet Ajax hem zsm weghalen van de groep, dat mag toch gewoon gezegd worden?
pi_212688610
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:34 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Ik wil ook graag geloven dat deze man goed is, maar als ik kijk naar zijn acties moet Ajax hem zsm weghalen van de groep, dat mag toch gewoon gezegd worden?
Daar gaan wij nooit uitkomen, want ik heb dat hele verhaal van die ziekte van die vrouw van John van t Schip gevolgd op instagram, en jij bent waarschijnlijk een Ajax-supporter die een teringhekel heeft aan John van t Schip. ;)

Daarom zei ik "laat maar."

Als jij een teringhekel hebt aan John van 't Schip dan kan dat gewoon. :)
pi_212689324
Eens met de OP. Maar naast alles gewoon een matige trainer. Het enige verschil is dat de verwende jochies van Ajax wél voor hem willen lopen, waar ze voor Steijn de pootjes collectief stil hielden. Daarom staan ze nu 6de ofzo (correct me if I’m wrong, ik let nooit op de middenmoot eigenlijk) in plaats van 18de.

@TS troost je met de gedachte dat geen enkele club hierna nog bij John uitkomt. Want wat is nou zijn stempel op dit Ajax? Gisteren voor het eerst eens niet compleet door het ijs gezakt en zelfs dat was niet om aan te gluren.
pi_212690536
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
Eens met de OP. Maar naast alles gewoon een matige trainer. Het enige verschil is dat de verwende jochies van Ajax wél voor hem willen lopen, waar ze voor Steijn de pootjes collectief stil hielden. Daarom staan ze nu 6de ofzo (correct me if I’m wrong, ik let nooit op de middenmoot eigenlijk) in plaats van 18de.

@:TS troost je met de gedachte dat geen enkele club hierna nog bij John uitkomt. Want wat is nou zijn stempel op dit Ajax? Gisteren voor het eerst eens niet compleet door het ijs gezakt en zelfs dat was niet om aan te gluren.
Overigens kan het ook een keer voorkomen dat Kaas-Jan Huntelaar de leiding (interim) krijgt. Net zoals dat met John 'Dahl' Heitinga ging.
pi_212773489
https://m.voetbalzone.nl/(...)t-in-slotfase/431937

quote:
Ajax heeft zondagmiddag niet weten te winnen in de Eredivisie. In de eigen Johan Cruijff ArenA bleven de Amsterdammers en Fortuna Sittard in evenwicht: 2-2. Een tijdlang leek het erop dat de ploeg van John van 't Schip een nederlaag zou lijden, maar invaller Brian Brobbey trok de stand in de slotfase gelijk.
Lekker bezig John _O-
pi_212774809
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Voetbal :')
pi_212778578
Perfecte trainer
U MAD?
pi_212780407
topcoach!
  maandag 11 maart 2024 @ 12:47:18 #45
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_212784616
In de steek gelaten door de scouting, zelfs als je geen wedstrijden kijkt had je moeten weten dat je CR7 uit Saoedi- Arabië had moeten halen ipv Henderson.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')