Waarschijnlijk op de AVROTROTS-site.quote:
Joopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef TLC het volgende:
De enige twee pluspunten van deze slotaflevering was Jip
Maar dan nog kun je als mol nog wel wat meer doen. Bijv Jeroen in het reünie seizoen of Jan Versteegh hadden ook al wel te maken met nep-mollen en chaotische opdrachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja dat blijft toch wel de fundamentele zwakte van het spel. Met nepmollen als Kees en Fons heb je al snel geen echte mol meer nodig.
Ook nu vond ik het allemaal weer niet heel spectaculair. Paar kleine dingen (zoals de tekeningetjes) maar verder verkloten de anderen het zelf meestal wel.
Jezus wat een slechte hintquote:Als je alle codes die op het schilderij stonden bij elkaar optelt krijg je het getal 13943 - dit zijn precies het aantal dagen dat Anna in leven is op de dag dat de Mol bekend wordt!
Oh wauw doe dan geen hintsquote:
Rare hint ja, maar nog wel altijd beter dan veel andere jaren, waarin ze gewoon hints overnemen die op het WIDM forum geopperd wordenquote:
Nou inderdaad, de mol haar briljante plan bracht gelijk 6000 euro in de pot. Zou ik ook gelijk als mol aanwijzen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:35 schreef prunus het volgende:
Wel knap van Rosario dat hij haar meteen doorhad 😀
Niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, vanaf aflevering twee op Fons en inmiddels Rosario toch wel als enige plan B, maar Anna...neuh, die had ik niet aan zien komen
Mooi man, goed vermakelijke laatste uitzending weer
Ah, dit heb ik gemistquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet?
Van deze 3 kon het alleen Anna zijn.
En 50% van NL dacht zo.
Nee, als je een seizoen volgt dan heb je op den duur gwn dat bepaalde kandidaten de mol gwn niet kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dit heb ik gemist
"Het kon alleen Anna zijn, de rest kón gewoon niet!"
Heerlijk, weer even lekker gelachen
Ik had juist het idee dat zij het meeste geld in het laatje bracht, dus haar heb ik er niet op aan gekeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, als je een seizoen volgt dan heb je op den duur gwn dat bepaalde kandidaten de mol gwn niet kunnen zijn.
Er is een reden wrm 50% op Anna zat.
Inderdaad, Anna was eigenlijk een vrij beroerde Mol die uiteindelijk het meeste geld in de pot heeft gebracht en ook lang niet altijd op sleutelposities stond.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat zij het meeste geld in het laatje bracht, dus haar heb ik er niet op aan gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |