Hij reed langs een koppel met ketting die Anna niet mee had genomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef nils7 het volgende:
Wat had Fons in de TukTuk gezien van Anne?
Ik was net naar de wc
Misschien een verschil in liquide middelen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
De helft aan Sor geven. Vraag me af of Sor dat ook gedaan had
De Joodse Raadquote:
Tja dat blijft toch wel de fundamentele zwakte van het spel. Met nepmollen als Kees en Fons heb je al snel geen echte mol meer nodig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:16 schreef Yesse het volgende:
“De kandidaten maken er toch een zooitje van” is GEEN goede molactie Anna…
Wanneer begint De Mol Belgie?quote:
Waarschijnlijk op de AVROTROTS-site.quote:
Joopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef TLC het volgende:
De enige twee pluspunten van deze slotaflevering was Jip
Maar dan nog kun je als mol nog wel wat meer doen. Bijv Jeroen in het reünie seizoen of Jan Versteegh hadden ook al wel te maken met nep-mollen en chaotische opdrachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja dat blijft toch wel de fundamentele zwakte van het spel. Met nepmollen als Kees en Fons heb je al snel geen echte mol meer nodig.
Ook nu vond ik het allemaal weer niet heel spectaculair. Paar kleine dingen (zoals de tekeningetjes) maar verder verkloten de anderen het zelf meestal wel.
Jezus wat een slechte hintquote:Als je alle codes die op het schilderij stonden bij elkaar optelt krijg je het getal 13943 - dit zijn precies het aantal dagen dat Anna in leven is op de dag dat de Mol bekend wordt!
Oh wauw doe dan geen hintsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |