Goed zo lekker bezig...quote:Op maandag 4 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik wel. lekker gedoucht ontbeten, koffie gedronken
De dag is al weer half voor bij zou je denken
Het is fun week vandaar alle feestdagen etc..quote:Op maandag 4 maart 2024 09:22 schreef mario390 het volgende:
ik vind het nog altijd vreemd
is de produktie echt alles egal ?
immerhin werd kerst op hele wereld
op heilige dagen holy days geviert
en niet in maart
Heb jij nooit van humor, Fun, gehoord ? het is een spel, in een spel kan alles , in monopoly zit je in de gevangenis, mensen vergeten te vaak dat het een spel is.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef mario390 het volgende:
zo wat domes kann nur
bb produktie einfallen
Nou super hartstikke knap hoor...👏👍👏👍👏👍quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen allemaal !
Gedoucht, aangekleed, 2x koffie, gewerkt en 5127 stappen gezet 💪
En ondertussen 101¤ bespaard door niet roken 💰
2 vliegtuigjes die tegelijkertijd gaan vliegen of...?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef rinardo het volgende:
updates vliegtuigjes Karen, ze zijn er bijna, 2 vliegtuigjes tegelijk die gaan rondvliegen voor Karen
Glenn zn update gaat erg traag er is in 24 uur een tientje bijgekomen .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja heb er al weer wat uurtjes opzittenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo lekker bezig...
Ja voor mijn gevoel ook haha ben alweer effies wakker, jij ook zeker..
Het is nu eenmaal zo dus we moeten het er mee doenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef mario390 het volgende:
zo wat domes kann nur
bb produktie einfallen
Ben benieuwd wie er een heel squadron gaat krijgenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:33 schreef rinardo het volgende:
updates vliegtuigjes Karen, ze zijn er bijna, 2 vliegtuigjes tegelijk die gaan rondvliegen voor Karen
Glenn zn update gaat erg traag er is in 24 uur een tientje bijgekomen .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laat maar, je snapt het consept nietquote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef mario390 het volgende:
ja maar kerst is en
heilige tijd
bb werkt tegen de
kerk
Dat is sowieso al niet waar, advent is van 1 dec tot 24 decemberquote:Op maandag 4 maart 2024 09:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker het zollen vierdage van jaar
gespelt werden
yep zei ik toch het zoll betjequote:Op maandag 4 maart 2024 09:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is sowieso al niet waar, advent is van 1 dec tot 24 december
Advent 2024. Van:
zondag 1 december
Tot:
dinsdag 24 december
maar het gaat hier niet om Kerst het gaat hier om een spelletje.
Morgen is het Halloween in bb huis
en overmorgen misschien wel pasen, het is een spelletje voor de 4e keer
quote:
Spijtig dat Bart er niet meer in zit. Had waarschijnlijk een A400 kunnen krijgen als militair.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er een heel squadron gaat krijgen
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig dat Bart er niet meer in zit. Had waarschijnlijk een A400 kunnen krijgen als militair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |