De eerste keer dat ik het zag, en hoorde, schrok ik er ook van. Maar het went. Na zijn optreden bij Lubach en dat filmpje van die doventolk vind ik het steeds leukerquote:Op zondag 3 maart 2024 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Als ik vergelijk met de meeste andere nummers is die van 'ons Joost' ineens ook een stuk beter
Kan het nog steeds niets ietsvindenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het zag, en hoorde, schrok ik er ook van. Maar het went. Na zijn optreden bij Lubach en dat filmpje van die doventolk vind ik het steeds leuker
Mijn stijl is het ook niet en zal het ook niet worden, maar toch, ik denk dat het wel punten gaat opleveren in Europa. Een van de filmpjes had geloof ik al 4 miljoen views.quote:
Maar of ze het allemaal hebben afgekeken is een tweede 🤣quote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn stijl is het ook niet en zal het ook niet worden, maar toch, ik denk dat het wel punten gaat opleveren in Europa. Een van de filmpjes had geloof ik al 4 miljoen views.
5.2 miljoen inmiddels op het kanaal van Eurovision zelf. In 3 dagenquote:Op zondag 3 maart 2024 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn stijl is het ook niet en zal het ook niet worden, maar toch, ik denk dat het wel punten gaat opleveren in Europa. Een van de filmpjes had geloof ik al 4 miljoen views.
Tot morgen Ruudquote:Op zondag 3 maart 2024 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jawel
Ben er van tussen en ga zo kamp Waes kijken![]()
Toedeloe
ik vond het vorig jaar ergerquote:Op zondag 3 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is dit jaar erger dan andere jaren. Voorheen ging het over 1 of 2 bewoners waar vooral haat op was. Nu zijn een paar bewoners die alles mogen en kunnen maken online, maar veel anderen worden op alles dat ze zeggen of doen 3x zo zwaar afgerekend. En als je dagen later iets leuks of grappigs post over die andere bewoners komt de hele meute er weer overheen. "Jamaar toen zei hij of zei dit over bewoner X of Y dus die moet naar huis" Het komt dit jaar niet meer goed ben ik bang en het is mede daarom niet leuk meer om erover te posten op social media.
inderdaad, voor die kijkers niet leukquote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar gaan zeiken dat je geabonneerden niet de juiste reacties geven is wel flauw
ik ken ze ook nietquote:Op zondag 3 maart 2024 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat nobiggie is, maar negatieve berichten over mensen die op livestreams te volgen zijn is nou niet bepaald wereldnieuws. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.
Dat is erg jammer voor zequote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Zie net dit langs komen. Ook NoBiggie houdt er mede daarom even mee op.
Ik ben ook gestopt met volgen en posten vooral vanwege negativiteit over bepaalde bewoners.
Bij alles dat je post over bepaalde bewoners volgt alleen maar negatief gezeur.
Het is een spelletje waar een beetje liegen en bedriegen en roddelen bij hoort.
En ze doen het allemaal. Let daar een beetje op bij plaatsen van je berichten.![]()
Dat houdt het voor iedereen leuk om te volgen en om er 'content' over te maken.
* ledn81 maakt een ingewikkeld gebaar met handen en doet een poging een hartje te maken
[ afbeelding ]
wat kan BB hier aan doen dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat B.B. daar zelf een grote aandeel in heeft.
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat Fok! geen scociale medis is
Gelukkig welquote:Op zondag 3 maart 2024 21:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ook hier gelden regels van fatsoen, lijkt me
Het was meer een algemene boodschap die ik met hen deel. De reden dat ik geen plattegrondjes meer maak en filmpjes/gifjes post op twitter e.d. komt ook hier door. Het is gewoon niet leuk meer. En snap goed dat Liese en Naomi er ook een beetje klaar mee zijn. Dat zal deels ook financieel zijn maar ik deed het ook gewoon voor mijn plezier. Als je dan alleen maar gezeik hebt en moet opletten wat je post van en over welke bewoners gaat de lol eraf.quote:
Die platte grondjes maakte je voor hier, en iedereen is hier aardig voor jequote:Op zondag 3 maart 2024 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was meer een algemene boodschap die ik met hen deel. De reden dat ik geen plattegrondjes meer maak en filmpjes/gifjes post op twitter e.d. komt ook hier door. Het is gewoon niet leuk meer. En snap goed dat Liese en Naomi er ook een beetje klaar mee zijn. Dat zal deels ook financieel zijn maar ik deed het ook gewoon voor mijn plezier. Als je dan alleen maar gezeik hebt en moet opletten wat je post van en over welke bewoners gaat de lol eraf.
Nee die plattegrondjes maakte ik omdat ik dat leuk vond en plaatste ze onder andere hier. Ik postte ze ook op mijn twitter account. En zo gezellig is het ook hier niet meer. Anders had ik wel meer op Fok gepost nogquote:Op zondag 3 maart 2024 21:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die platte grondjes maakte je voor hier, en iedereen is hier aardig voor je
En dan nu het weer, bij gebrek aan de weerman doe ik dit ookquote:Op zondag 3 maart 2024 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tot zover de berichten van onze verslaggever Rinardo die ter plaatse was in Cosiniė. Na de reclame volgt nog het weerbericht en daarna een extra uitzending over een gesloten inrichting met twaalf verwarde personen die dag en nacht onder toezicht staan. Ik wens u allen een prettige voortzetting van deze avond.
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan nu het weer, bij gebrek aan de weerman doe ik dit ook
Vanavond kan er in het zuidwesten nog wat lichte regen vallen, elders blijft het droog. In het noordoosten is er weinig wind, in de rest van het land wordt de wind matig uit het noordwesten, langs de westkust af en toe vrij krachtig.
Vannacht kan er in het zuidwesten nog wat lichte regen vallen. Elders is het droog en in het noordoosten ontstaat plaatselijk mist. Daar wordt het met ca. 2°C ook het koudst, elders wordt de minimumtemperatuur 5°C. Er staat een matige noordwestenwind.
Morgenochtend is het meest droog en bewolkt. In het noordoosten kan het eerst mistig zijn. In het zuidwesten breekt de zon later door. Er is boven land weinig wind, aan de kust staat een matige noordwestenwind.
Morgenmiddag heeft het zuidwesten de beste papieren voor de zon, elders overheerst de bewolking. Het blijft wel droog. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 9°C aan zee tot 12°C in het noordoosten. Er staat weinig wind.
Morgenavond is het droog en staat er weinig wind.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |