SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Altijd ingewikkelde materie gevonden die open relaties op FOK!quote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan politicus worden met zo'n formulering waarmee je eigenlijk zegt dat ze tweede keus is. Waarom eigenlijk?
Daarom ook buiten FOK! doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Altijd ingewikkelde materie gevonden die open relaties op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon niet aan beginnenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang je t zelf maar snapt t is t goed toch, boeiend wat anderen denkenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jahoor. Altijd wel goed gelukt. Bijna altijd.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Zolang je t zelf maar snapt t is t goed toch, boeiend wat anderen denken
Jij had een keer een open relatie maar je partner wist t nog niet?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jahoor. Altijd wel goed gelukt. Bijna altijd.
quote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij had een keer een open relatie maar je partner wist t nog niet?
Zoietsquote:Op zondag 3 maart 2024 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij had een keer een open relatie maar je partner wist t nog niet?
Ah, ja dan moet je snel stoppenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Alleen was ik degene die de memo niet had gekregen.
Het dreunde welquote:
Ik hoor ook geen succesverhalen op de lange termijn. Eigenlijk worden ze allemaal of jaloers of verliefd op een ander.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
Tja open relatie klinkt leuk maar ik ken er niet een die langer dan tien jaar duurt
True, de Tanzdiktator zei dat het moest.quote:
Yep, waren al een tijd aan het “daten” toen. Maar dat was dus iets anders.quote:
gnagnagnaquote:Op zondag 3 maart 2024 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Landde net iemand op een rondrennend kind in de klimhal.
Dankjewelquote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dat is niet zo
[..]
phoe das pittig ja
en dit:
[..]
Moest lachenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee, ik kijk wel een keer extra uit en klim bij voorkeur naar beneden. Gelukkig was moeder van dat kind zo van “eigen schuld, dikke bult”.quote:
Dat dan weer niet voor mij.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is voor heel veel mensen ook gewoon jeugdsentiment
mogen ze niet meedansen?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
Dat gaat wel weer een momentje worden dat de ratten even een paar meter verder van het tv worden gezet.
Ja ik vind het zielig want ze staan al praktisch naast de televisie en met Songfestival staat tv best hard.quote:
ahhhh ESF fangirl gespotquote:Op zondag 3 maart 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het zielig want ze staan al praktisch naast de televisie en met Songfestival staat tv best hard.
Jazeker maar dat was hier wel bekend toch?quote:
naar vanish opsturen en je geld terug vragen!quote:Op zondag 3 maart 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat overhemd van gisteravond kan wel de vuilnisbak inWas een hoop tomatensaus op terechtgekomen. 3,5 uur in de Vanish Oxi gelegd, toen gewassen, alles zit er nog in
Mwoa, te veel moeite. Draag het wel af in de weekenden of zo. Nog een paar keer, dan kan het weg.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
naar vanish opsturen en je geld terug vragen!
Oh dat is echt kut dat hebben we in mijn vorige huis ook wel eens gehad omdat mensen heel snel biertjes wouden koud maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:16 schreef Karzai het volgende:
er is een fles bier ontploft in mijn vriezer
ja, alles wat er in zit is nog wel te redden, zo maar even schoonmakenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is echt kut dat hebben we in mijn vorige huis ook wel eens gehad omdat mensen heel snel biertjes wouden koud maken.
Ik ken de hele tekst van voor naar achteren en weer terug.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
Wie doet er mee? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het westen voor de derde dag op rij genaaidquote:Op zondag 3 maart 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Even naar de stadZonder jas buiten lopen
geluidsdichte box eroverheen is effectiever denk ikquote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
Dat gaat wel weer een momentje worden dat de ratten even een paar meter verder van de tv worden gezet.
*pakt Ama vast*quote:Op zondag 3 maart 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken de hele tekst van voor naar achteren en weer terug.
of je knipt hem in stukjes en maakt er snotlappen vanquote:Op zondag 3 maart 2024 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, te veel moeite. Draag het wel af in de weekenden of zo. Nog een paar keer, dan kan het weg.
😆quote:Op zondag 3 maart 2024 12:31 schreef Karzai het volgende:
de lade is weer schoon, meeste zat in plastic, alleen de bamischijven niet, maar wie weet zijn de juist lekkerder geworden met een bier smaakje
If you wanna be my lover. 🎤quote:Op zondag 3 maart 2024 12:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*pakt Ama vast* [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Naast dat mijn hand er nog steeds fucked op uitziet beginnen mijn vingertoppen minder koud te worden. Het voelde als een ijsklontje maar dat is niet meer zo.
Toen ik net ging lopen was het aan het druppelen en leek het volgens buienradar de hele dag te gaan regenen. Was het natuurlijk droog en liep ik voor niks met een paraplu rondquote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terrassen en kroegen hier al allemaal vol. Heerlijk weer vandaag.
Niet een miljard glassplinters overal?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:31 schreef Karzai het volgende:
de lade is weer schoon, meeste zat in plastic, alleen de bamischijven niet, maar wie weet zijn de juist lekkerder geworden met een bier smaakje
die liggen nu in de gootsteenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet een miljard glassplinters overal?
ja je voelt de zomerquote:Op zondag 3 maart 2024 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terrassen en kroegen hier al allemaal vol. Heerlijk weer vandaag.
iedereen kijkenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik net ging lopen was het aan het druppelen en leek het volgens buienradar de hele dag te gaan regenen. Was het natuurlijk droog en liep ik voor niks met een paraplu rond
Heb hem natuurlijk wel opgerold, ga niet met een open paraplu lopen als het droog isquote:
ja wereld van verschilquote:Op zondag 3 maart 2024 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je dan ook snackiger ineens?
Sure? Komende twee weken komt het weer niet boven de 10 graden hier.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
De zon, toch nog
Denk dat ik nu maar officieel het stookseizoen ga afsluiten. Deze ochtend was de laatste keer tot november
@:dud0r
Heeft hij weer iets te klagen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sure? Komende twee weken komt het weer niet boven de 10 graden hier.
Alsof dat zo'n uitdaging isquote:
https://www.orientalwebsh(...)cken-ramen-140g-140gquote:Op zondag 3 maart 2024 13:16 schreef bitterbal het volgende:
ik heb spicy instant ramen noodles genomen, te spicy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |