Ik zie Zeljko niet zo snel alle schnabbels afgaan. Mćns wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Is hij een beetje de Mćns van Servië?
quote:
Misschienn wel maar ZELJKO heeft nog veel betere nummers naast zijjn eurovisie inzendigen,quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Is hij een beetje de Mćns van Servië?
Ok, fair point.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Zeljko niet zo snel alle schnabbels afgaan. Mćns wel.
Vast wel. Er zijn weer genoeg pareltjes langsgekomen in de nationale finalesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok, fair point.
Ik denk dat we op 23 maart weer een ouderwetse Billy & NailQueen afterparty kunnen houden trouwens. Komt dat jou ook uit?
Dat zeker, maar ik heb vooral zin in een avondje met heel veel Say Na Na Na's, She Got Me en alle andere hits die we nu moeten missenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn weer genoeg pareltjes langsgekomen in de nationale finales
Het is dat je zo jong bent. Maar ik ken weinig mensen die net als ik zo`n fan zijn van Zeljko of Alexander.quote:
In mijn straatje ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat hij nooit een aandeel heeft gehad voor Bistra Voda uit 2009. Dat ligt ook goed in zijn straatje
Hebben ze in Malmű ook goede vlaai?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben bijna 2 jaar geleden in Malmö geweest. Ik denk dat je het beste kunt vergelijken met Maastricht. Leuke stad maar niet echt bruisend.
Daar moest wat aan gebeurenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, Hristina heeft nog niet veel punten.
En meteen krijgt ze 12 punten. Ik moet vaker klagenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, Hristina heeft nog niet veel punten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |