quote:
Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef ToT het volgende:Reiki werkt, net als paranormale behandelingen, ook op afstand.
Ik geloofde het absoluut niet bij beide zaken tot ik het zelf ervaren mocht!

Het kan ook naar situaties stromen, zoals in dit geval dit huis. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook, maar een link kan zo gelegd worden, zelfs met een gebrek aan informatie. Hoe specifieker de informatie is hoe beter, maar zonder toestemming mag je het eigenlijk niet zomaar sturen. Alleen kun je niet altijd voorkomen dat het spontaan op gang komt als je er zo intensief mee bezig bent zoals in dit gesprek!

Persoonlijk kan ik alleen vrij weinig betekenen omdat het voor mij te lang geleden is dat ik echt actief er mee bezig ben geweest en ik ben een aantal belangrijke symbolen inmiddels ook wel vergeten.
Ik heb laatst echter wel een bekende FOK!ster geholpen op afstand en die merkte het allemaal wel!

Het maakt niet uit of het lang geleden is of niet, of je de symbolen nog kent of niet. Die zijn er voor ons aardlingen om het 'tastbaar' te maken. Al zou je het op je kop doen met een pompoen in je hand, de kracht is er toch en vind zijn weg.