abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212688143
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:07 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
ja 82 al weer. mijn moeder 66.
Ja vroeger kon dat nog als 16 jarige met een 32 jarige man verkering hebben _O-
_O- :D
pi_212751770
Ik geloof de vader van TS gelijk want ik heb hetzelfde meegemaakt.

Mijn ouders hadden een huis gekocht in de Achterhoek en als ik daar logeerde sliep ik op zolder. Op een nacht werd ik wakker en alles voelde totaal verkeerd. Ik kreeg rare dwanggedachten in mijn hoofd. Een stem zei dat ik mijn ouders iets aan moest doen en de ruimte voelde 'vol' en vol boosheid. Ik wist meteen dat er iets niet klopte en omdat ik vaker onprettige aanwezigheid voel roep ik St. Michael aan. Daarna veel licht in de kamer proberen te projecteren en toen werd na een tijdje de ruimte 'leger' en lichter. Dat duurde wel even en het voelde echt als een gevecht. Toen werd alles rustiger en ben ik in slaap gevallen.
Later hoorde ik dat de vriendin van mijn broer tijdens de rondleiding die mijn ouders gaven toen ze het huis net gekocht hadden niet de kamer in durfde. Later vertelde ze dat het net was alsof ze een stomp in haar maag kreeg en daar weg moest blijven.

Ik heb het met niemand over mijn ervaring gehad maar elke keer als ik er logeerde projecteerde ik de gedachte dat ik er niet was om te vechten en er alleen tijdelijk was. Later probeerde ik juist liefde te projecteren en steeds de gedachte dat ik niet op conflict uit was en er alleen even sliep. Als ik weg ging projecteerde ik de gedachte van dank je wel dat ik hier mocht slapen. Eigenlijk is er daarna nooit meer iets gebeurd en heb zelf een hele mooie spirituele ervaring nog mogen hebben.

Er blijkt overigens een boerderij gestaan te hebben vroeger.
pi_212811704
Zonde dat we nu niet meer horen hoe het uitpakt -O-
Trust nobody
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 16:06:33 #104
441859 crew  Lenny77
pi_213084955
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
Reiki werkt, net als paranormale behandelingen, ook op afstand.
Ik geloofde het absoluut niet bij beide zaken tot ik het zelf ervaren mocht! _O-

Het kan ook naar situaties stromen, zoals in dit geval dit huis. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook, maar een link kan zo gelegd worden, zelfs met een gebrek aan informatie. Hoe specifieker de informatie is hoe beter, maar zonder toestemming mag je het eigenlijk niet zomaar sturen. Alleen kun je niet altijd voorkomen dat het spontaan op gang komt als je er zo intensief mee bezig bent zoals in dit gesprek! _O-
Persoonlijk kan ik alleen vrij weinig betekenen omdat het voor mij te lang geleden is dat ik echt actief er mee bezig ben geweest en ik ben een aantal belangrijke symbolen inmiddels ook wel vergeten.
Ik heb laatst echter wel een bekende FOK!ster geholpen op afstand en die merkte het allemaal wel! _O-
Het maakt niet uit of het lang geleden is of niet, of je de symbolen nog kent of niet. Die zijn er voor ons aardlingen om het 'tastbaar' te maken. Al zou je het op je kop doen met een pompoen in je hand, de kracht is er toch en vind zijn weg.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')