Ik vind Dirk ook heel vaak tegenvallen als er spanning op staat en hij is ook nog eens heel wisselvallig. Dan zie ik eigenlijk nog liever een keer Gian, Wessel of in de deze vorm zelfs Wattimena.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik tegen dimitri vd bergh heb is vooral z'n hele houding. Van t infantiele maar onzekere dansje (je ziet altijd dat ie eigenlijk niet comfortabel is) tot z'n blik aan de oche. Tis een en al onzekerheid en overcompensatie.
We zitten er nu weer lange tijd aan vast idd. Maar ook wel wat positieve wijzigingen op de oom. Zoals het achteruit gaan van Noppert. Dirk is nu voorlopig de compaan van Michael op de world cup wwwrdoor die hopelijk niet afzegt
SPOILER: RONDE 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RONDE 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RONDE 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TOP 32 stapt in RONDE 4 inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUP IEDEREEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
Ik wens iedereen een succesvol verloop en post het vooral als je bent uitgeschakeld.quote:Met pijn en moeite derde![]()
Main Stage + bord 2 https://www.pdc.tv/live-scores
Bord 3 tot 8 https://tv.dartconnect.com/event/pdcuko25/matches
NikoGod smijt alweer 110+ gemiddeld na vier legs.![]()
Het is nu wel zielig. Er was een jaar of 5 ook zo'n speler die ineens zijn vorm echt volledig kwijt was en altijd alles verloor. Ik bedoel niet Durrant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jules staat op 60 gemiddeld na vier legs (lol).![]()
Bedankt Nielsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik droom van een finale Springer v Nijman dit weekend.![]()
En de beurt daarna is Niko uit. Schandalig dat je geen 9-darter gooit, Cor!
Niko wint met 115,92 gemiddeld![]()
.
![]()
Welke vorm?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is nu wel zielig. Er was een jaar of 5 ook zo'n speler die ineens zijn vorm echt volledig kwijt was en altijd alles verloor. Ik bedoel niet Durrant.U MAD?![]()
Wessel tegen Williams, op een podium, ik zie alle ingredienten voor Wessel om er weer af te gaan met een grandioos gemiddelde.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De top-10-seizoensgemiddelden sinds de start van het nieuwe seizoen (Q-School 2025)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Wessel tegen Williams, op een podium, ik zie alle ingredienten voor Wessel om er weer af te gaan met een grandioos gemiddelde.
1 Luke Littler ENG 101.22
2 Luke Humphries ENG 98.30
3 Michael van Gerwen NED 98.01
4 Ryan Searle ENG 98.01
5 Gerwyn Price WAL 97.92
6 Gian van Veen NED 97.70
7 Alan Soutar SCO 96.99
8 Stephen Bunting ENG 96.89
9 Wessel Nijman NED 96.87
10 Chris Dobey ENG 96.80![]()
Plaisier schijnt een talent te zijn maar hij weet t op tv nog goed te verbergenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ben verbaasd over deze comeback van Soutar. Voor iemand die doorgaans ook regelmatig bagger gooit is dit een heel hoog gemiddelde.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De top-10-seizoensgemiddelden sinds de start van het nieuwe seizoen (Q-School 2025)
1 Luke Littler ENG 101.22
2 Luke Humphries ENG 98.30
3 Michael van Gerwen NED 98.01
4 Ryan Searle ENG 98.01
5 Gerwyn Price WAL 97.92
6 Gian van Veen NED 97.70
7 Alan Soutar SCO 96.99
8 Stephen Bunting ENG 96.89
9 Wessel Nijman NED 96.87
10 Chris Dobey ENG 96.80![]()
Laten we zien hoe dat over een maand is. In ieder geval heeft hij een verrassend goed begin van 2025.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over deze comeback van Soutar. Voor iemand die doorgaans ook regelmatig bagger gooit is dit een heel hoog gemiddelde.
Maar het blijft onvergetelijk dat hij ooit als #33 van de wereldranglijst het WK misliep.![]()
114quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef wimderon het volgende:
Geeraerts staat buitenaards te gooien tegen Niko. Altijd tegen ons.![]()
![]()
Dit gebeurt Niko nog te vaak, verder. Dat hij een wedstrijd erna 10 toeren minder gooit. Maar je verwacht ook niet dat Geeraets buitenaardse druk op je legt.![]()
Kuivenhoven tegen Adam “Adam Hunt” Hunt, grandioos.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
https://x.com/OfficialPDC/status/1895461639563907392
@wimderon Stel je voor dat Springer door zo'n vloerworp was uitgeschakeld.![]()
Het onvermijdelijke is vermeden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Stel je voor dat Springer door zo'n vloerworp was uitgeschakeld.![]()
Wel wat typische Duitse bibbers gespot dus, red flag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Stel je voor dat Springer door zo'n vloerworp was uitgeschakeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op podium 2 staat nu een gezamelijk IQ van onder de 100.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op podium 1,3,4 etc. ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Op podium 2 staat nu een gezamelijk IQ van onder de 100.U MAD?![]()
Daar komen we wel overheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel wat typische Duitse bibbers gespot dus, red flag.![]()
Wat vinden we van de worp van Gruellich? @wimderon
https://x.com/OfficialPDC/status/1895468572081553539![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hunt knikkert met een smerige 116 Kuif er uit.![]()
Acceptabel, al zitten er wel veel tics in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden we van de worp van Gruellich? @:wimderon
https://x.com/OfficialPDC/status/1895468572081553539![]()
Zeker omdat ie terug naar z’n wijf moetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:41 schreef wimderon het volgende:
Zjuul heeft blijkbaar huilend aan de oche gestaan.
[ x ]U MAD?![]()
Jimmy van Schie tegen …
SIMON STEVENSON.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tokkiekop Brooks die niet komt opdagen ook super.
Gaan we serieus een rechtvaardig toernooi meemaken?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wattimena is echt onvoorstelbaar wanstaltig dik, daar is sinds het wk sowieso 20 kilo vet bijgekomen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn te lui om een 2025 topic te maken?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Zo, die is zijn januari-patch wel kwijt jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Tokkiekop Brooks die niet komt opdagen ook super.
Gaan we serieus een rechtvaardig toernooi meemaken?.
![]()
Uitgerekend Simon “Schutzstaffel” Stevenson die het geluk heeft Jules te loten, en nu leuke rubriek Jimmy aan het slopen is.
Hier worden oude wonden open gereten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Links waar hij blijkbaar topzwaar was een paar jaar geleden is letterlijk 50 kilo lichter dan dat hij momenteel is lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Laat die jongen eens beginnen om met echte pijlen te gooien. Gladde barrel aids.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt nooit wat met Baetens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Viesdun staat ‘m ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Links waar hij blijkbaar topzwaar was een paar jaar geleden is letterlijk 50 kilo lichter dan dat hij momenteel is lol.
[ afbeelding ]U MAD?![]()
Jelle heeft zijn worp weer even genormaliseerd ten op zichte van de vloer laatst ..Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lipscombe is echt de vleesgeworden pubdarter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit wordt echt ons toernooi he? Gewoon 1 heel toernooi zonder flauwekulletjes.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar geloof ik pas in als Wessel zo wint.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt echt ons toernooi he? Gewoon 1 heel toernooi zonder flauwekulletjes.![]()
De finale van dit toernooi wordt dus Joe Cullen vs Mickey Mansell (lol)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt echt ons toernooi he? Gewoon 1 heel toernooi zonder flauwekulletjes.
Of Wattimena vs Edhouse! Welnee, dat is onmogelijk en gaat nooit gebeuren.Met pijn en moeite derde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: