Ik vind dat wel een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
Gelijk aan het werk gezet, zo hoort hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eerste 40+ meet was gelijk in de organisatie
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
In Friesland.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar weer organiseert Nederland weer ESF.
Mag jij het regelen ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelenquote:Het Europese publiek zal het omarmen.. de Jury gaat het haten.
Dat wil Joost zelf,dus.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een dieptepunt.
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.quote:
Mooiquote:
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:
[..]
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelen
Of gewoon in Utrecht een tent opzetten, wat voor 2020 serieus een van de opties wasquote:
Ik zal het aan Chantal vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjes
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |