abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212950289
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Fight of the night is toch ook flink wat geld? Overwinning is hoeveel euro, weet iemand dat?
50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.
pi_212950353
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 08:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.

Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?

Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
U MAD?
  maandag 25 maart 2024 @ 09:18:39 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_212950600
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?

Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.
Denk dat Erens daarvoor niet het geld heeft om dit binnenkort te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 25-03-2024 09:25:00 ]
pi_212952394
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.

Sowieso moet je dan in je eigen levensonderhoud voorzien, die kosten liggen natuurlijk vrij hoog in bijv. Florida. Dus hij heeft ofwel persoonlijke sponsors nodig (lastige is alleen dat hij die bijvoorbeeld niet op z'n fight kit mag afbeelden), ofwel hij moet heel snel naam maken en een verbeterd contract tekenen.
  maandag 25 maart 2024 @ 16:06:26 #67
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_212955245
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.

Sowieso moet je dan in je eigen levensonderhoud voorzien, die kosten liggen natuurlijk vrij hoog in bijv. Florida. Dus hij heeft ofwel persoonlijke sponsors nodig (lastige is alleen dat hij die bijvoorbeeld niet op z'n fight kit mag afbeelden), ofwel hij moet heel snel naam maken en een verbeterd contract tekenen.
De kosten zijn of een vast bedrag of een percentage van je inkomsten. Het is dan ook raadzaam om goed management in te huren, die ervaring met de UFC hebben.
pi_212957365
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Errens lijkt me een prima jongen, hij moet zich alleen eens niet zoveel bezig houden met z’n act richting ring, bij weging etc. Beetje een (nep) showtje wat hij opvoert. Kan nog altijd, maar zorg eerst eens dat je wint.
Totaal oninteressant persoon vind ik. Leuk dat er een Nederlander meespeelt, maar ik heb nog niet zoiets van oh hem moet ik gaan volgen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212957414
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 09:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.
Denk dat Erens daarvoor niet het geld heeft om dit binnenkort te doen.
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?
  maandag 25 maart 2024 @ 20:16:40 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_212958532
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?
bij Bertje
pi_212988235
UFC on ESPN: Blanchfield vs. Fiorot (also known as UFC on ESPN 54) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on March 30, 2024, at Boardwalk Hall in Atlantic City, New Jersey, United States.

We gaan naar zomertijd.
00:00 (19:00) Preliminaries
04:00 (22:00) Main Card

(Lokale tijd)

9/3
quote:
A featherweight bout between Nate Landwehr and Pat Sabatini was expected to take place at the event. However, Sabatini withdrew for unknown reasons and was replaced by Jamall Emmers.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-march-30-2024
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ESPN:_Blanchfield_vs._Fiorot
https://www.tapology.com/(...)7896-ufc-fight-night

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 28-03-2024 19:26:06 ]
pi_212988343
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]
bij Bertje
Mousasi traint op meerdere plekken.

In Leiden en Amsterdam dacht ik.

Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.

Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:06:30 #73
391202 Casual1312
Living for the weekend....
pi_212992864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.

Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Klopt inderdaad, Nederlandse vechters maken vaak uitstapjes naar andere gyms binnen NL.

Errens heeft ter voorbereiding van zijn UFC partij ook geworsteld over de grens in Duitsland
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:09:18 #74
391202 Casual1312
Living for the weekend....
pi_212992902
twitter
pi_212993772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:09 schreef Casual1312 het volgende:
[ x ]
en voor UFC 300 kon hij het niet voor elkaar krijgen :')
pi_212993801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]
en voor UFC 300 kon hij het niet voor elkaar krijgen :')
Chimaev mag USA niet in bevestigd!!!11!1!!
pi_212996699
Whittaker Khamzat, godverdegodver wat een prachtpartij. Ik geef 'm aan Whittaker als ie de eerste ronde overleefd, maar ik hoop ook echt dat ie wint aangezien ie één van m'n favorieten is.

Jarno Errens effe bekeken bij Vechtersbazen podcast, maar dat is eigenlijk ook echt wel een hele prima kerel.
pi_213000173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
Whittaker Khamzat, godverdegodver wat een prachtpartij. Ik geef 'm aan Whittaker als ie de eerste ronde overleefd, maar ik hoop ook echt dat ie wint aangezien ie één van m'n favorieten is.

Jarno Errens effe bekeken bij Vechtersbazen podcast, maar dat is eigenlijk ook echt wel een hele prima kerel.
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondes
pi_213000873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondes
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.
pi_213007142
Wegen is al begonnen.

Main Card (ESPN/ESPN+, 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(125) Erin Blanchfield vs. Manon Fiorot (125.25)
(170) Vicente Luque vs. Joaquin Buckley (170)
(186) Chris Weidman vs. Bruno Silva (186)
(185) Nursulton Ruziboev vs. Sedriques Dumas (185)
(146) Bill Algeo vs. Kyle Nelson (145)
(170) Chidi Njokuani vs. Rhys McKee (170.25)

Preliminary Card (ESPN2/ESPN+, 7 p.m. ET - 00:00 NL)
(145.25) Nate Landwehr vs. Jamall Emmers (145)
(115) Virna Jandiroba vs. Loopy Godinez (115)
*(147.25) Julio Arce vs. Herbert Burns (145)
(145.25) Dennis Buzukja vs. Connor Matthews (145)
(205) Ibo Aslan vs. Anton Turkalj (205)
(125) Viktoriya Dudakova vs. Melissa Gatto (125)
(186) Andre Petroski vs. Jacob Malkoun (185)
(135) Angel Pacheco vs. Caolan Loughran (135)

*Julio Arce mist voor de tweede keer het gewicht, eerder al in april 2022 tegen Daniel Santos met 0.5lb

[ Bericht 48% gewijzigd door Nober op 29-03-2024 16:46:08 ]
pi_213015802
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.
pi_213018430
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.
Wel echt een geweldig gevecht hoor. Net even Khamzat tegen Burns opnieuw gekeken en lijkt me niet dat Khamzat Whittaker makkelijk naar de grond kan krijgen. Ja, Whittaker moet dit gewoon winnen met 49 - 46 of tko latere rondes. Gun het hem echt ook. Khamzat vind ik maar een lul.
pi_213028844
0:00 Prelims
4:00 Main Card

zondag 31 maart 2024 @ 16:12:51 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_213037264
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up

wmma weer een dec :')

Brookliyn Wren best body in the UFC
pi_213042073
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:

Wat een grap was dat, gewoon een vinger in ieder oog en dan iemand neerslaan en een TKO krijgen. Werd dan nog wel omgezet in een beslissing maar had gewoon een NC of diskwalificatie moeten zijn aangezien het de vijfde keer ofzo al was

En dan ook nog uitgebreid vieren en doen alsof je god bent, wat een trieste bedoening voor zo'n legende van de sport

Verder wel een leuke kaart, veel goede finishes

Blanchfield met nul takedowns had niemand verwacht denk ik _O-
pi_213059361
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
Als het niet via doping kan dan maar zo.

quote:
Ik kijk het niet meer. Waardoor je bij het wegen geen idee hebt wie dat in de thumbnail zijn. :')

quote:
Kwestie van smaak. Die meiden blijven sowieso veels te lang zitten.

Tijd voor een jaarlijkse ringgirl verkiezing met bikinironde en winnaar gekozen door de fans. #beterdantuf
pi_213067851
eindelijk mp vs st
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213072301
twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 01:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
eindelijk mp vs st
Moest even denken door de initialen maar ik denk Page vs. Thompson?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 april 2024 @ 16:09:08 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213072463
Weet iemand toevallig waar oudere volledige events (inclusief prelims en alles) terug te kijken zijn van Bellator (en Glory, maar dat is meer voor een ander topic), met name vanaf 2019? UFC is geen probleem, maar Bellator is vaak niet al te makkelijk te vinden als volledig evenement en welke dienst dat aanbiedt kan ik ook even niet vinden (kijk ik ongetwijfeld overheen) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 april 2024 @ 20:34:26 #90
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_213075969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:

[..]

Heb nog met germaine getraind _O_ traint in Oss en Utrecht indd
pi_213078669
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 15:44 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Moest even denken door de initialen maar ik denk Page vs. Thompson?
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.
Al jaren had ik deze matchup in mijn gedachten, vooral wanneer ik de gevechten van Thompson zag, moest ik aan Page denken en andersom ook met gevechten van Page.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213081133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 00:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.
Al jaren had ik deze matchup in mijn gedachten, vooral wanneer ik de gevechten van Thompson zag, moest ik aan Page denken en andersom ook met gevechten van Page.
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Holland :D
pi_213085074
UFC Fight Night: Allen vs. Curtis 2 (also known as UFC Fight Night 240 and UFC on ESPN+ 98) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on April 6, 2024, at the UFC Apex facility, in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.

UFC on ESPN: Font vs. Aldo - December 4, 2021

21:00 (12:00) Preliminaries
00:00 (15:00) Main Card

(Lokale tijd)

2/4
quote:
Alateng Heili was expected to face Victor Hugo in a bantamweight bout at the event. However, Alateng pulled out due to illness on fight week and promotional newcomer Pedro Falcão stepped in as a replacement on three days' notice.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-april-06-2024
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Allen_vs._Curtis_2
https://www.tapology.com/(...)8721-ufc-fight-night
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')