50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fight of the night is toch ook flink wat geld? Overwinning is hoeveel euro, weet iemand dat?
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.
Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?
Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.
Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?
Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
De kosten zijn of een vast bedrag of een percentage van je inkomsten. Het is dan ook raadzaam om goed management in te huren, die ervaring met de UFC hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.
Sowieso moet je dan in je eigen levensonderhoud voorzien, die kosten liggen natuurlijk vrij hoog in bijv. Florida. Dus hij heeft ofwel persoonlijke sponsors nodig (lastige is alleen dat hij die bijvoorbeeld niet op z'n fight kit mag afbeelden), ofwel hij moet heel snel naam maken en een verbeterd contract tekenen.
Totaal oninteressant persoon vind ik. Leuk dat er een Nederlander meespeelt, maar ik heb nog niet zoiets van oh hem moet ik gaan volgen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Errens lijkt me een prima jongen, hij moet zich alleen eens niet zoveel bezig houden met z’n act richting ring, bij weging etc. Beetje een (nep) showtje wat hij opvoert. Kan nog altijd, maar zorg eerst eens dat je wint.
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.
Denk dat Erens daarvoor niet het geld heeft om dit binnenkort te doen.
bij Bertjequote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-march-30-2024quote:A featherweight bout between Nate Landwehr and Pat Sabatini was expected to take place at the event. However, Sabatini withdrew for unknown reasons and was replaced by Jamall Emmers.
Mousasi traint op meerdere plekken.quote:
Klopt inderdaad, Nederlandse vechters maken vaak uitstapjes naar andere gyms binnen NL.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Mousasi traint op meerdere plekken.
In Leiden en Amsterdam dacht ik.
Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.
Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Chimaev mag USA niet in bevestigd!!!11!1!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en voor UFC 300 kon hij het niet voor elkaar krijgen
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondesquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
Whittaker Khamzat, godverdegodver wat een prachtpartij. Ik geef 'm aan Whittaker als ie de eerste ronde overleefd, maar ik hoop ook echt dat ie wint aangezien ie één van m'n favorieten is.
Jarno Errens effe bekeken bij Vechtersbazen podcast, maar dat is eigenlijk ook echt wel een hele prima kerel.
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondes
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.
Wel echt een geweldig gevecht hoor. Net even Khamzat tegen Burns opnieuw gekeken en lijkt me niet dat Khamzat Whittaker makkelijk naar de grond kan krijgen. Ja, Whittaker moet dit gewoon winnen met 49 - 46 of tko latere rondes. Gun het hem echt ook. Khamzat vind ik maar een lul.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.
Wat een grap was dat, gewoon een vinger in ieder oog en dan iemand neerslaan en een TKO krijgen. Werd dan nog wel omgezet in een beslissing maar had gewoon een NC of diskwalificatie moeten zijn aangezien het de vijfde keer ofzo al wasquote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
wmma weer een dec![]()
Brookliyn Wren best body in the UFC
Als het niet via doping kan dan maar zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
Ik kijk het niet meer. Waardoor je bij het wegen geen idee hebt wie dat in de thumbnail zijn.quote:wmma weer een dec
Kwestie van smaak. Die meiden blijven sowieso veels te lang zitten.quote:Brookliyn Wren best body in the UFC
Heb nog met germaine getraindquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Mousasi traint op meerdere plekken.
In Leiden en Amsterdam dacht ik.
Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.
Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:44 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Moest even denken door de initialen maar ik denk Page vs. Thompson?
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Hollandquote:Op donderdag 4 april 2024 00:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.
Al jaren had ik deze matchup in mijn gedachten, vooral wanneer ik de gevechten van Thompson zag, moest ik aan Page denken en andersom ook met gevechten van Page.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-april-06-2024quote:Alateng Heili was expected to face Victor Hugo in a bantamweight bout at the event. However, Alateng pulled out due to illness on fight week and promotional newcomer Pedro Falcão stepped in as a replacement on three days' notice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |