So far, so good!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:39 schreef Sally het volgende:
Haaiii allemaal hier.
Hopelijk vandaag een iets betere dag!
Ah ja, bij jou was de week (ook) niet zo goed begonnenquote:
Als het slecht begint, kan het alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:23 schreef Sally het volgende:
Ah ja, bij jou was de week (ook) niet zo goed begonnen
(bij mij dus ook uiteindelijk min of meer ZK)
Zwaar klote/kut - idd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het slecht begint, kan het alleen maar beter worden.
ZK? Zeer kut/klote?
Maar je hebt het doorstaan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo taaie sessie PMT gehad. Ze waren me expres boos aan het maken
Ja, kreeg wel een complete errorquote:
Heftig hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Zwaar klote/kut - idd.
(maar lees even wat posts terug, dan snap je wel waarom...)
Kom bier drinken!quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Danwel de deadlines niet gehaald danwel lafjes tegen de deadlines aangehangen vandaag.
Nu zin in bier.
Ik zal eens iets lafjes tegen je aanhangen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Danwel de deadlines niet gehaald danwel lafjes tegen de deadlines aangehangen vandaag.
Nu zin in bier.
Dat mag natuurlijkquote:
Klinkt beter dan hoe de rest van mijn week ging.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal eens iets lafjes tegen je aanhangen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt beter dan hoe de rest van mijn week ging.
Nee, morgen ga ik wel die kant op. Dan kan ik je oppikken op weg naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Ben je nu al in de buurt aan het werk? Dan kunnen we morgen carpoolen.
Wel lekker. Vandaag was relaxed. Zo net nog intensief gesporten en dat was een goede afleiding van werk.quote:
Goed bezig !quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel lekker. Vandaag was relaxed. Zo net nog intensief gesporten en dat was een goede afleiding van werk.
Oh balenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Nu zin in bier.
Dat zei mijn personal trainer ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |