Het was minder erg dan gister. Schouders eronder, soms een beetje meebewegen, ook een beetje terugduwen en dan wordt het vanzelf uur.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zat er vandaag al een stijgende lijn in?
Heb jij niet al genoeg andere professionals die jou proberen te helpen? Het laatste dat ik wil zijn voor jou is nóg iemand om mee te praten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik bij jou in de leer mag, graag
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was minder erg dan gister. Schouders eronder, soms een beetje meebewegen, ook een beetje terugduwen en dan wordt het vanzelf uur.
Nou ja, kwart voor 7.
Ik maak een grapjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij niet al genoeg andere professionals die jou proberen te helpen? Het laatste dat ik wil zijn voor jou is nóg iemand om mee te praten.
2x pasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:06 schreef Tegan het volgende:
@:gianni61 : Hoevaak heb jij Suzan en Freek live gezien?
Dat zou wel wat saai worden denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha ok. Ik dacht heel even dat je al hun concerten afging.
quote:
Dat is niet mijn eerste gedachtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet mijn eerste gedachte.
Frouk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gisteren ging ook wel weer, maandag wat k*tdag voor mij want ging heel slecht weer met een vriendin.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Gisteren viel mij uiteindelijk mee. Hopelijk vandaag ook
Dikke knuffel... dat is ook echt naar en zwaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Gisteren ging ook wel weer, maandag wat k*tdag voor mij want ging heel slecht weer met een vriendin.
Ja dank jequote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel... dat is ook echt naar en zwaarsterkte voor jullie beiden
SPOILER: Let op, mogelijke triggerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dank je
Gelukkig zette ze weer haar telefoon aan, en las ze de appjes. Politie was ook al weer ingeschakeld, dit was niet de 1e keer zeg maar...Dat is heel heftig... ik weet er niks nuttigs op te zeggen...SPOILER: Let op, mogelijke triggerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Behalve schuldgevoel dan. Dat heb ik mijn omgeving ook meerdere keren aangedaan...).
Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat...
En ik wens jou heel veel kracht. Zij ook trouwens
Het lijkt me een enorme last
Knuffel
Meis, voel je vooral niet schuldig. En ik neem haar ook niets kwalijk. Er zit ook een stuk verslaving bij, waar ze nu van afgekickt is, maar ze voelt zich gewoon vreselijk eenzaam in haar huis nu ze terug is uit de kliniek, en er is weer geen JUISTE begeleiding voor haar. Ze heeft nu 24 uurszorg, maar niet wat ze zoekt. Namelijk een luisterend oor,even kunnen ventileren zodat het niet weer zó hoog oploopt tot crisissituatie....quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heel heftig... ik weet er niks nuttigs op te zeggen...
(Behalve schuldgevoel dan. Dat heb ik mijn omgeving ook meerdere keren aangedaan...).
Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat...
En ik wens jou heel veel kracht. Zij ook trouwens
Het lijkt me een enorme last
Knuffel
Ja klopt. Van de zorg, vooral wat jij beschrijft wat nodig is. Ik kan me voorstellen dat bij herstel van een verslaving eenzaamheid en naar gevoelens enorm kan overvallen. Respect dat ze hulp en gezelschap zoekt. Dat is denk ik wel de moeilijkste keuze.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Meis, voel je vooral niet schuldig. En ik neem haar ook niets kwalijk. Er zit ook een stuk verslaving bij, waar ze nu van afgekickt is, maar ze voelt zich gewoon vreselijk eenzaam in haar huis nu ze terug is uit de kliniek, en er is weer geen JUISTE begeleiding voor haar. Ze heeft nu 24 uurszorg, maar niet wat ze zoekt. Namelijk een luisterend oor,even kunnen ventileren zodat het niet weer zó hoog oploopt tot crisissituatie....
Zij bieden echt alleen die crisis hulp buiten kantooruren. En dat zijn net de momenten dat zij begint te malen.
Is al op zoek naar woonruimte met meerdere mensen samen, maar het duurt en duurt... Dat brak haar zondag en maandag even op ...
Maar ze is weer terecht, en thuis, in haar eigen bedje.
Maandag op dinsdag bij haar geslapen (was toch maar ik de middag naar haar toe gegaan, na haar verdrietige appjes... Ik trof een leeg huis (heb de sleutel)).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |