Ik ken je niet goed genoeg om daar een goed antwoord op te geven. Wel heb ik het idee dat je veel op je bordje hebt en dat je een heel lief en sociaal mens bentquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ben hierdoor wel benieuwd hoe ik hier/overal overkom.
quote:
Ik ook van julliequote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ben hierdoor wel benieuwd hoe ik hier/overal overkom.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om daar een goed antwoord op te geven. Wel heb ik het idee dat je veel op je bordje hebt en dat je een heel lief en sociaal mens bent![]()
En pas een beetje op jezelfJe bent een waardevol mens
en misschien komt de observatie vanuit onbekende hoek, maar die kan het misschien ook objectiever bekijken?
Kom op he, dikke knuffel![]()
Dat klinkt als een heel verstandig planquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:27 schreef Tegan het volgende:
Warme douche genomen. Nu onder de dekens proberen de problemen des levens te vergeten.
Geniet ervan.quote:
Morgenvroeg herkansing?quote:
Hoi hoiquote:
Koorts en hoofdpijn en keelpijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi hoi
wat is er bij/met jou aan de hand dan?
Oh jee... Beterschap...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koorts en hoofdpijn en keelpijn
Oh nee... sterkte...!quote:En psychisch echt een crisis. Erg lekker allemaal... straks belt en begeleider. Even zien hoe dat gaat
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee... Beterschap...
[..]
Oh nee... sterkte...!
Dank julliequote:
Die lijkt gelukkig al weer lang geleden. Sluit de week af met nog twee dingen op de to do list. Die doe ik dit weekend nog wel ff.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Ja weekend, gek, mijn hoofd zit nog half bij de moppermaandag
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die lijkt gelukkig al weer lang geleden. Sluit de week af met nog twee dingen op de to do list. Die doe ik dit weekend nog wel ff.
Ja hoor, wat dingen lezen. Als ik dat nu doe kost het een uur en onthoud ik de helft. Doe ik het morgen of zondag dan ben ik in 30 minuten klaar en onthoud ik veel meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En twee dingen, klinkt te overzien? Al weet ik niet hoe groot ze zijn
Hier weekend sinds vandaag en tot woensdag. Dus lekker veel vrije dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |