Ja, duurde wel even maar nu weer goed bezigquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhuh, ziek zijn is sowieso stom. Opbouwen gaat gelukkig meestal wel weer snel.
Ik heb reeds gediend, jij ook?quote:
Don't we allquote:
Voor een hele woningquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier wordt er nu 280 en 300 gevraagd, terwijl er van de zomer 275 tegen ons gezegd werd (als max). Blijft raar en het is altijd afwachten wat je er daadwerkelijk voor krijgt.
Hoe is het met het sporten?
Dan nogquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hihaho. met een paar nullen erachter uiteraard
Verkopen!quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog
dat is m'n appartement ondertussen waard
Ow zo. Sorry. Ik dacht na het reageren dat je mogelijk bedoelde dat het goedkoop wasquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nog
dat is m'n appartement ondertussen waard
Nee hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat weer.
Dank je
Had ik méér in een spoiler moeten zetten? Dat had ik wel overwogen hoor
Waar was jij vanmorgenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar heb je het probleem al. dit was nooit gebeurd als we samen hadden geslapen
Ja, dat vind ik dus erg lastig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn fijn.
Nee niet perse. We kijken af en toe, maar niets concreet. Eerst DUO maar afbetalen...
[..]
Dat laatste zal vast meevallen. Kun je niet het een en andere delegeren? Of gewoon aangeven dat je teveel werk hebt?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus erg lastig.
Vandaag vertelde iemand me dat hij het idee had dat ik tegen een burn-out aan zit. Vind dat dan wel weer zwaar overdreven
.
Burnout is serieuze shit yoquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag vertelde iemand me dat hij het idee had dat ik tegen een burn-out aan zit. Vind dat dan wel weer zwaar overdreven
.
Wat naar... houd jezelf een beetje in de gaten en neem zulke feedback serieus! Mensen zeggen zulke dingen niet zo maar en ook niet snel. Take care!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Stijgende lijn zet zich voort. Mijn gedachten dwaalde gedurende dag nog af vanwege jouw ochtendseks opmerkingen hier.![]()
![]()
Denk dat ik morgen wel even ga overleggen met lg. Er zijn allerlei werkzaamheden bijgekomen in minder urenquote:
Was vooral een beetje raar dat ik die vibe afgeef want deze persoon kent me amperquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat naar... houd jezelf een beetje in de gaten en neem zulke feedback serieus! Mensen zeggen zulke dingen niet zo maar en ook niet snel. Take care!
Jij stelt ook nooit teleur hequote:Op donderdag 7 maart 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |