#BREAKINGquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Al beelden van de zogenaamde gebroken stoel van HAM?
Als je nog meer poep gaat praten kunnen we hier beter een mobiel toilet neerzettenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes was niet dominant, Vettel had gewoon kans in 2017 en 2018. En Red Bull was ook veel dictherbij.
Dominantie zoals dit hebben we sinds Ferrari niet gezien.
Danny, egoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef Montov het volgende:
Ik snap niet waarom Tsunoda de plek niet terug kreeg, net voor de finish.
Ik vrees dat t Yuki wordt die door Lawson vervangen gaat worden, als ik de beslissingen van vandaag zag.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef THEFXR het volgende:
Wordt RIC voor of na de vakantie vervangen door Lawson?
Er valt natuurlijk wel iets voor te zeggen dat RIC in de resterende ronden vermoedelijk toch wel voorbij Tsunoda was gegaan op betere banden, maar had ze dat lekker op de baan laten uitvechten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef Montov het volgende:
Ik snap niet waarom Tsunoda de plek niet terug kreeg, net voor de finish.
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?
quote:
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit op F1 sites breaking news oplevert?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik post integraal mee op zondagquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week 18u start zie ik. Dan ga ik weer proberen live mee te posten
dan nu ook niet posten hequote:
Feiten zijn nu eenmaal feiten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nog meer poep gaat praten kunnen we hier beter een mobiel toilet neerzetten
als je de feiten niet kentquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hard tegen hard hier in het livetopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |