Jij komt niet eens met feiten, alleen met grove beledigingen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de feiten niet kent
kun je beter niks zeggen
ik zie nogmaals een gelijke actie als Yuki die ineens Daniel gaat breaktestenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hard tegen hard hier in het livetopic!
dat zijn ook feitenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij komt niet eens met feiten, alleen met grove beledigingen.
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.quote:
wat jij beweerde is geen feitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.
heb je weer lange tenen? nog stuurtjes gezien die scheef stonden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus je hoeft een ander niet te beledigen.
race nummer 1 en je vraagt alweer om een ban met je getrolquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dani heeft wel ervaring met achterin andere autos rijden toch? Of was het nu andersom?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie nogmaals een gelijke actie als Yuki die ineens Daniel gaat breaktesten
Ja mamaquote:
Heb je de race wel gezien?quote:
* greysbones gooit stoepkrijt op de grond en loopt wegquote:
ik had er gewoon niet op in moeten gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:41 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
snap niet waarom die clown hier nog mag posten na zoveel bullshit de hele tijd.
waarom verval je altijd in trollen en zuigen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er gewoon niet op in moeten gaan
my bad
Mama wou ook effe rustig etenquote:
Kapotte stoel=diskwalificatie.quote:
Mag ik een toetje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |