quote:
Ja soms wordt het gedaan... ik vind dat gewoon gezellie.. doe ik al jaren maar alleen op zondag...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken en dan ga je terug naar bed om het op te eten?
Nou leuk toch Kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ontbijt op bed heb gehadquote:Op zondag 3 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja soms wordt het gedaan... ik vind dat gewoon gezellie.. doe ik al jaren maar alleen op zondag...
Ja heerlijk, is gewoon een soort van traditie geworden...quote:Op zondag 3 maart 2024 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou leuk toch Kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ontbijt op bed heb gehad
Ik ben er al uren voor hem uitquote:Op zondag 3 maart 2024 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Nou Dot, dan moet je gewoon je schatje een keertje aansporen...
Vind dat zo nep programmaquote:Op zondag 3 maart 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Ach jeetje we krijgen de Bachelor ook weer zie ik...2 Bachelors zelfs...
Ik zeg niks...quote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Frummelie het volgende:
De TT van de cos is nog niet goed hoor.. het is ballonnen..
Ja hoor ja.quote:
Dat stond er ook, weet niet wat er aan de hand is .quote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Frummelie het volgende:
De TT van de cos is nog niet goed hoor.. het is ballonnen..
Ooh wat een rotzakje! Dat is ook maf..quote:Op zondag 3 maart 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat stond er ook, weet niet wat er aan de hand is .
Had ook berichten verwijderd en die stonden er ook weer
Soms hapert het wel eens
quote:Op zondag 3 maart 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik mis alleen nog een gekookt eitje @:FreshFruit
ZO dan krijgt Soul dit altijd op bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |