quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keek jij alleen voor Sabeau dan?
Ben echt blij geen favo te hebben
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang dat ze als een van de laatste gaat
DIe zijn er bijna niet, althans niet als er streams bij zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:13 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat het snel weer de kant van alleen nog de liveshow terugkijken gaat als Ashley tot het eind blijft.
Ik ben ook bang dat er niet echt een leuk ploegje gaat overblijven...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nou niet alleen voor Sabeau maar het gaat wel snel achteruit met personen die ik leuk vind. Ik kijk denk ik toch liever naar een RLS waar het publiek geen invloed heeft.
Nou ja, daarom. Vorig jaar keek ik nauwelijks live omdat ik EJVJL al volgde. Keek toen in het begin wel de afleveringen, maar omdat zaterdag het belangrijkste van die week toch weer herhaald werd bleef alleen de zaterdagaflevering overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voor
Nee daar heb ik nog geen minuut van gezien. Iets zonder streams is geen RLS voor mij. Ik kijk sowieso eigenlijk geen tv meer bedenk ik me nu. Stream tegenwoordig alles. Nu kijk ik naar de halve finale van een 10-ball toernooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zijn er bijna niet, althans niet als er streams bij zijn
Kijk jij de bondgenoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja en daarna kun je tot 1 uur snachts gaan wachten of ze nog wat gaan doen. Ik zie het zondag welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk die hele live show niets aan, die 10 min dat ze live zijn stelt niet veel voor
En wij maar braaf stemmen iedere weekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat er niet echt een leuk ploegje gaat overblijven...
Neej gaat ook nergens over herhaling van herhaling enzquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
had lapo en was beetje traag met openenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe nu je sorry pas, waarvoor sorry?
Dat wachten doe ik nooit, ik ga echt daar niet voor opblijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en daarna kun je tot 1 uur snachts gaan wachten of ze nog wat gaan doen. Ik zie het zondag wel
IK heb het nu door dit een keer helemaal afgeluisterd maar het kan mij nog niet echt bekoren. Maar hij schijnt het op spotify en You tube goed te doenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik ga dat nummer echt steeds leuker vinden [ afbeelding ]
O geen man overboord, we hebben alle tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
had lapo en was beetje traag met openen
Zelfs dat is hier niet erg hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zit klaar in de cos![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |