Oooh dat valt inderdaad mee, handig dat prikkertje erin..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt op zich mee, slagroom boter en eieren kloppen
In een spuit zak, op een vel bakvrij papier dan doe ik er altijd een worste prikkertje in.
De vriezer in.
De volgende dag chocolade smelten ze indompelen en door de cacao en terug de vriezer in Dat neemt wel even tijd in beslag. Maar af en toe stop ik er een in mijn mond dat verdien ik dan vind ik
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dat valt inderdaad mee, handig dat prikkertje erin..
Ja tuurlijk moet je effe proeven enzo...![]()
Heerlijk hoor...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2024 07:11:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ooh wat een leuke compilatie thnx jij kan dat lekker...quote:
Mijn vader werd 90 hij kreeg van mij altijd als ik naar hem toe ging een zakkie truffelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat een leuke compilatie thnx jij kan dat lekker...en nu gelijk trek in slagroomtruffels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 03-03-2024 07:11:53 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wat gaaf zeg... wow 90 truffels... wat heb je dat leuk gedaan die 90..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader werd 90 hij kreeg van mij altijd als ik naar hem toe ging een zakkie truffels
Maar 90 truffels kopen is eem hoop geld dus ben gaan proberen of ik ze zelf kon maken
En dat lukte
Heb ik 90 truffels voor hem gemaakt en een 90 truffel '
[ afbeelding ]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou wat gaaf zeg... wow 90 truffels... wat heb je dat leuk gedaan die 90..![]()
Lekker crea bea..
is HHB niks voor je ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erin
Ik was altijd wel crea bea ook met hapjes en zo maken
Het is net echte gebarentaal (is het echt?) Mooi gemaaktquote:
Nee joh ik ga niet met mijn kop op tvquote:
Ik heb het ook gekeken zonder geluid maar dan bak ik er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net echte gebarentaal (is het echt?) Mooi gemaakt
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij 70 werd heb ik een hele grote Moorkop gemaakt met 70 kleine moorkopjes erin
Ik was altijd wel crea bea ook met hapjes en zo maken
Prachtig gedaanquote:
Nee never, gewoon een hobby voor thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?
Ja heeft ze zeker leuk gedaan, maar zonder muziek er bij aan bak ik er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Prachtig gedaan![]()
Zag al een comment dat ze die vrouw bij Joost op het podium moeten zetten
Ja leuk hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef engine het volgende:
Vooral dat pa pa pa pa![]()
en hakkuh kan ze ook
Een wiegje gemaakt van een meloen, foto van mij zoon toen hij klein was. Een dekentje van aardbeien met chocolade. Voor de baby shower voor zijn vrouw voor hun eerste kindje en de bij behorende hapjes die ik gemaakt hebquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik heb het in de gaten... leuk hoor.. jeetje ook een leuk idee van die moorkop.. heb je nooit de intentie gehad om de catering in te gaan als zzp-er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een wiegje gemaakt van een meloen, foto van mij zoon toen hij klein was. Een dekentje van aardbeien met chocolade. Voor de baby shower voor zijn vrouw voor hun eerste kindje en de bij behorende hapjes die ik gemaakt hebDat wiegje wat leuk... hoe kom je er op... ziet er allemaal goed uit Dot... jij kan wel een feestje regelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ja wat dat betreft wel. Heb het altijd met veel plezier gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Dat wiegje wat leuk... hoe kom je er op... ziet er allemaal goed uit Dot... jij kan wel een feestje regelen...
Nou lekker hoor zo lekker freubelen en pingelen... ja dat heb ik ook nog gedaan in het jaar kruik... breien, haken, kleding naaien hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft wel. Heb het altijd met veel plezier gedaan.
Ben gewoon creatief aangelegd, tekenen, aqaurelle, gitaar spelen, haken, breien, kleren maken.
Wel allemaal verleden tijd lijf gooit roet in het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |