TeamLH pissed, MER helpt nu George alquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, zie je niet hoe Hamilton hem helpt om op het podium te komen? Echt een hecht team dat.
Hoeveel rondjes zijn dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
bezorgen die ook?
140 km verderop ?
Nu al zin in RPMquote:
Hij heeft vannacht een video geuploadquote:
De awards video? Die was weer briljant.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht een video geupload
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De awards video? Die was weer briljant.
We are checking.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
Sai ligt nu verder achter Per dan toen Ferrari vertelde dat vanaf die ronde de harde bandjes sneller waren dan de zachte
Dinant, Roelare, Bergen, Oostende, Essen, kampen, Zwolle , Raalte Winterswijk, Hoorn Alkmaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ligt er 140 km van Tilburg?
NO!quote:
Lawson in nu, dat is gewaagdquote:
Zieke wagen weer, bandenslijtage is minimaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:26 schreef Middelpunt het volgende:
Bijzonder dat Perez nog steeds sneller is op zn softs.
Het verschil tussen die banden is ook miniemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
Sai ligt nu verder achter Per dan toen Ferrari vertelde dat vanaf die ronde de harde bandjes sneller waren dan de zachte
Slaat inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
tjong... dit vind ik wel erg idioot, geen punten te verdienen waarom zou RIC voor TSU moeten
als het nu was dat Yuki op 11 lag en echt niet voorbij de 10 kwam en Ric nu een kans had... ja dan snap ik nog iets er van maar dit is gewoon puur 0 punten versus 0 puntenquote:
Hij heeft de 2e stint op hards geredenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
Max moet toch nog een keer stoppen voor andere banden of heb ik wat gemist?
Eh nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
Zal wel opdracht van zijn vriendje Horner zijn, RIC moet en zal on top.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda genaaid door RB. Begon al door hem op hard te zetten en Ricciardo op zacht deze laatste stint.
Neuh heeft tussendoor hard gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
De softs bij de start? (en de hards erachteraan)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
Dat laatste ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
Heeft 2de stint op hard gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:29 schreef StephanL het volgende:
Ongekendquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max rijdt al 54 rondjes op dezelfde softs.
Dinantquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dinant, Roelare, Bergen, Oostende, Essen, kampen, Zwolle , Raalte Winterswijk, Hoorn Alkmaar
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bodem van de RBR bestaat uit kleine wieltjes, daardoor laten de Pirellis haast geen slijtage zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bandenfluisteraar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dinant, Roelare, Bergen, Oostende, Essen, kampen, Zwolle , Raalte Winterswijk, Hoorn Alkmaar
Geniaal ontwerp van Adrian Newey weerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:31 schreef shiz het volgende:
[..]
De bodem van de RBR bestaat uit kleine wieltjes, daardoor laten de Pirellis haast geen slijtage zien.
Max volgt de Gerhard Berger strategiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar Perez is het maar een klein gaatje, Max is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:30 schreef TornadoDK het volgende:
Benieuwd of mercedes en Ferrari nog zo blij zijn met het kleine gaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |