Dan ben ik er ook gewoon even weg van.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik scroll als een malle haha maar er hangt gewoon een k.tsfeer, dat maakt het niet meer leuk om te reageren..
En dat vind ik echt oprecht jammer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik scroll als een malle haha maar er hangt gewoon een k.tsfeer, dat maakt het niet meer leuk om te reageren..
Nee, kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in,je kan het nooit goed doen voor iedereen.
Al eerder gezegd,je doet het prima.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, klopt
Streng modden helpt niet dan loopt iedereen weg
Losser modden jaagt ook weer mensen weg
Rechtsom linksom.. helaas
Ja of een haat cos en een cos waar gewoon over iedere bewoner gesproken kan worden zonder dat men zich hoeft te verdedigen over wat met vindt of zietquote:
Dank jequote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al eerder gezegd,je doet het prima.
Ik heb het voor mijn gevoel nog nooit zo erg meegemaakt, ik ben dan ook geen fulltime cosser...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo is het altijd al geweest
Er is altijd een favoriet die met hand en tand verdedigd wordt?
Ik weet niet beter
Ik had al bedacht twee cossen te gaan doen
Een met fans van de favoriet en een voor fans van anderemaar denk niet dat dat ook gaat helpen
En wat mag wel en wat mag niet
Vorig jaar heb ik wat gezegd van al die x berichten kreeg een hele lading over mij heen want dat hoorde er bij.
ik zei toen nog het is meer COT ipv COS
Nu krijg ik klachten over X berichten
De polss het zelfde
Een haat Cos nog wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een haat cos en een cos waar gewoon over iedere bewoner gesproken kan worden zonder dat men zich hoeft te verdedigen over wat met vindt of ziet
Ik zit tegenwoordig meer hier dan in de cos... d'r hangt totaal geen sfeer meer ja als de Tom en Asley aanhangers weg zijn, dan is het leuk..quote:
Vorig jaar was echt erg en negatief hoor. Er is een paar keer wat van gezegd toen. Er is toen zelfs nog gevraagd of het allemaal wat positiever kon.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het voor mijn gevoel nog nooit zo erg meegemaakt, ik ben dan ook geen fulltime cosser...
Verleden jaar geen BB gekeken maar in het jaar van Salar vond ik de cos een stuk gemoedelijker..
Ik heb geen favoriet... maar ik word gewoon knetter van het verdedigen van Asley en Tom,Tom kan ook een rete irritant kereltje zijn.... nou dan zijn de rapen gaar...poepoe
Ik weet ook niet of dat de oplossing is Dot... want dan krijg je echt 2 kampen en eigenijk is het van de zotte!
Tsja die x berichten maken mij niet uit en de polls vind ik leuk... maar dat vindt dus niet iedereen... moeilijk, moeilijk...what to do..
Haat COS is misschien verkeerd gezegd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een haat Cos nog wel.![]()
Het scheelt voor mij dat ik geen favo heb.Maar ik haat ook niemand.
Het is goed. Het is een kwestie van doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,ik wil deze toch even delen.Heb echt even een traantje gelaten.![]()
[ x ]
Ik heb ook geen favo... maar ik vind Asley een verschrikkelijk karakter hebben..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een haat Cos nog wel.![]()
Het scheelt voor mij dat ik geen favo heb.Maar ik haat ook niemand.
Ik heb vorig jaar niet eens de BB cos gelezen... dus geen idee...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt erg en negatief hoor. Er is een paar keer wat van gezegd toen. Er is toen zelfs nog gevraagd of het allemaal wat positiever kon.
Klopt het hoort er gewoon bij die berichten, mits het stook berichten zijn van X
Pik?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat COS is misschien verkeerd gezegd.![]()
Maar goed je begrijpt wat ik bedoel hoop pik
Vergeet je zegeltjes niet Frummel.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet nu naar de poiesz even een schnitt enz halen..
Ik vind haar ook niets aan. Maar dat neemt niet weg dat een fan zich moet verdedigen waarom hij of zijn fan is. En ben je geen fan dan hoeft die zich ook niet te verdedigen. Mar het gebeurd tochquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen favo... maar ik vind Asley een verschrikkelijk karakter hebben..
Domme zegeltjes van de lidl, kan je zulke leuke beestje sparen voor de kleine meid maar ik kom bij de lidl nooit zo ver dat ik een kaart vol krijgquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet je zegeltjes niet Frummel.
Wat dat betreft ben ik wel content met de exits.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niets aan. Maar dat neemt niet weg dat een fan zich moet verdedigen waarom hij of zijn fan is. En ben je geen fan dan hoeft die zich ook niet te verdedigen. Mar het gebeurd toch
Mij boeit het niet wat iemand over een bewoner zegt die bewoner is maar een deelnemer van een tv programma waarin ze allemaal een rol spelen. Een spel spelen.
Het is niet iemand van mijn familie vrienden of kenniskring dit ik zo moeten verdedigen.
Maar goed ik ben ook blij geen fan te zijn van iemand van mij mag iedereen weg of iedereen blijven
Ik heb er maar een waar ik mij aan stoor en die zet ik 7 van de 10x uit
Ik zag die reclame laatst,zijn idd leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme zegeltjes van de lidl, kan je zulke leuke beestje sparen voor de kleine meid maar ik kom bij de lidl nooit zo ver dat ik een kaart vol krijg
Ik moet zeggen dat ik Jimmy best leuk vind om naar te luisteren, maar dat heb ik ook met Sabeau Tyron ken ik eigenlijk wat minder op de momenten dat ik stream is hij weinig in beeld net als Glen en Dannyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel content met de exits.
Ja dan moet je je adres opgegeven en daar ben ik best wel voorzichtig mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag die reclame laatst,zijn idd leuk.
Doe anders een oproep in FHF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |