Ik zit alweer bij aflevering 4 en dan straks balen dat ik er doorheen ben...quote:
Geen vergelijking,maar kijk je down the road ook?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit alweer bij aflevering 4 en dan straks balen dat ik er doorheen ben...
Hoor je de motor, wat een geluidje hequote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
Dot is nu de hele COS aan het door racen .
R8 VROEM VROEM.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je de motor, wat een geluidje he
Vroeger wel... misschien ook weer eens oppakken..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen vergelijking,maar kijk je down the road ook?
Staat een nieuw seizoen op NPO start.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vroeger wel... misschien ook weer eens oppakken..
Thnxquote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat een nieuw seizoen op NPO start.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:52 schreef Jockari het volgende:
Opgepast Cossers, mijn Waze geeft volgende;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo he, na 13 april is het allemaal weer overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou nou, jij wordt wel in de watten gelegd door de mannen..
Ja dat is waar... volop van genieten nu dan maar..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo he, na 13 april is het allemaal weer over
Hear hear,is nog een dikke maand.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar... volop van genieten nu dan maar..
Ja daaromquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar... volop van genieten nu dan maar..
Mag ook wel eens.Ik moet soms echt op mijn handen gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
ZO alles doorgelezen, was wel rustig vannacht
Nou dat is ook wel eens lekker...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
ZO alles doorgelezen, was wel rustig vannacht
SNap ik en soms lukt dat niet helemaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ook wel eens.Ik moet soms echt op mijn handen gaan zitten.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik en soms lukt dat niet helemaal![]()
IK vraag mij echt af hoe het tij te keren is.
quote:
Dat tij is niet te keren ben ik bang... ik vind er geen reet meer aan, de hele cos niet... wat een kleuters..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik en soms lukt dat niet helemaal![]()
IK vraag mij echt af hoe het tij te keren is.
Het beste is het negatieve links te laten liggen en met de leuke users er een feestje van te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat tij is niet te keren ben ik bang... ik vind er geen reet meer aan, de hele cos niet... wat een kleuters..
Maar zo is het altijd al geweestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat tij is niet te keren ben ik bang... ik vind er geen reet meer aan, de hele cos niet... wat een kleuters..
Ik scroll als een malle haha maar er hangt gewoon een k.tsfeer, dat maakt het niet meer leuk om te reageren..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het beste is het negatieve links te laten liggen en met de leuke users er een feestje van te maken.
Ja, dat dus. Ga er gewoon niet op in denk ik dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het beste is het negatieve links te laten liggen en met de leuke users er een feestje van te maken.
Als in,je kan het nooit goed doen voor iedereen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo is het altijd al geweest
Er is altijd een favoriet die met hand en tand verdedigd wordt?
Ik weet niet beter
Ik had al bedacht twee cossen te gaan doen
Een met fans van de favoriet en een voor fans van anderemaar denk niet dat dat ook gaat helpen
En wat mag wel en wat mag niet
Vorig jaar heb ik wat gezegd van al die x berichten kreeg een hele lading over mij heen want dat hoorde er bij.
ik zei toen nog het is meer COT ipv COS
Nu krijg ik klachten over X berichten
De polss het zelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |