Waarvan akte Graag foto als het zover isquote:
En hoe is het in Qatar?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:06 schreef Frummelie het volgende:
Potver ik zit elke keer verkeerd te klikken op Videoland heb al 15 keer in Qatar gezeten...
Natuurlijk. Hier zit mevrouw bosuil maar je kunt bovenin verder klikken naar de andere vogels.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Frummelie het volgende:
@:Engine zou jij die link van de vogelbescherming een keertje neer willen zetten... ik vind het wel geinig om af en toe een blik te werpen bij de vogeltjes en eieren?
Thnx... ik kreeg het net niet voor elkaar.. ja super, leuk ga ik doen..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hier zit mevrouw bosuil maar je kunt bovenin verder klikken naar de andere vogels.
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Hier kijk ik ook wel eens, maar meestal BDLquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx... ik kreeg het net niet voor elkaar.. ja super, leuk ga ik doen..
Oooh leuk thnx, die sla ik ook op..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier kijk ik ook wel eens, maar meestal BDL
https://nestkastlive.nl/
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier kijk ik ook wel eens, maar meestal BDL
https://nestkastlive.nl/
Jaa de steenuiltjes hebben elkaar weer gevondenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:57 schreef Frummelie het volgende:
Net waren de uiltjes aant knuffelen, zo lief...
Ja geinig... lief..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa de steenuiltjes hebben elkaar weer gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:32 schreef rinardo het volgende:
Glenn en Karen gaan ook nog komen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mijn eigen vliegtuigje gehuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zit mevr Jockari en jockari ook al in BBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een centje. Mevrouw Jockari plots chagrijnig???
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit mevr Jockari en jockari ook al in BB
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:32 schreef Jockari het volgende:
Mijn eigen vliegtuigje gehuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
norman bates motel prachtige seriequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef GayGuy het volgende:
Oef Randy geeft me nu een Norman Bates gevoel🤣🤣🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |