abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212663197
Ze heeft al een EU paspoort dus wordt er niet beter van om naar de USA te gaan.
Misschien dat ze voor de centjes kiest, misschien dat TS daar meer inzicht in heeft.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 18:46:33 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212663222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:42 schreef bami_haar het volgende:
Misschien dat ze voor de centjes kiest, misschien dat TS daar meer inzicht in heeft.
Moldavië is toch (nog) geen EU-lid?
The love you take is equal to the love you make.
pi_212663225
Trouwen is tegenwoordig ook standaard op huwelijkse voorwaarden
pi_212663595
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 07:16 schreef Dven het volgende:
:')

Ten eerste wordt slechts 15% van de Roemeense visumaanvragen geweigerd. Ten tweede wordt het momenteel in de USA behandeld om personen Roemenië en Bulgarije vanaf medio 2025 ook visumvrij te laten reizen.

Maar nee, ze gaat echt alle moeite investeren om met één of andere boerenkinkel uit Nederland te trouwen om eventjes naar de VS te kunnen gaan :')
Zou zomaar kunnen. Het hoofddoel zou een EU-paspoort kunnen zijn. Daarna scheiden en naar Amerika.
Niet ondenkbaar, menig man en vrouw wordt misbruikt voor het verkrijgen van een EU-verblijfsvergunning door gelukzoekers.
pi_212663604
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:42 schreef bami_haar het volgende:
Moldavie is nog geen EU-land, wel kandidaat EU-lidstaat. Als mevrouw Moldavisch is heeft ze niet automatisch toegang tot Nederland of de EU.
pi_212663605
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit dus. Maak je niet druk over zaken waar je geen invloed op hebt.
Hopelijk heeft TS wel een leuk liefdesleven?
:') :') :')
  zaterdag 2 maart 2024 @ 19:23:39 #57
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212663607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 17:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik wil ook trouwen met een oostblok vrouw
Het liefst een Roemeense boh, of eentje uit de Balkan zo een Albanese _O_
Ik zou daar maar even twee keer over nadenken :')
Le Diable
pi_212663656
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 10:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou ik wil wel 1 ding vertellen want dat vind ik dan tamelijk bizar.

Mevrouw had speciaal voor de “Nederlandse vrienden” een Insta-account aangemaakt. Ik weet niet of ze ernaast nog een ander account had maar het viel me gewoon op dat ze op dit specifieke account vooral Nederlanders, waaronder mijn hele vriendengroep, volgde.

Op een gegeven moment hebben ze ergens ruzie over gekregen, de zoveelste keer. Een paar dagen later kreeg iedereen die ze op whatsapp had een appje van haar. Zogenaamd vanuit haar moeder dat ze was overleden en we geen contact op moesten nemen met het bewuste nummer. Ook was het Instagram account van haar veranderd in een soort rouwkaart. Ik geloofde er meteen niet veel van.
Maar puntje bij paaltje bleek het dus allemaal niet te kloppen. Nou gaat daar natuurlijk een hoop aan vooraf maar dit soort acties vind ik niet echt normaal; bijna op het ziekelijke af zelfs.
En wat zei je maat daarvan?

Linkje? Want ook ik ben Nederlander :+
pi_212663733
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Bemoei jij je ook met welke auto ze kopen of waar ze gaan wonen, of waar ze hun brood kopen? Soms moet je gewoon je mond houden
En soms juist je mond opentrekken.

Een instagram-account voor de Nederlandse vrienden. Een 'ik ben dood' versturen. Ik zie zo al twee redflags.
Iets wat neigt naar een derde redflag: een 8 jaar oudere vrouw met kind uit een voormalig Oostblokland.

Tja.. het kan echte liefde zijn, maar ik acht de kans groter dat het idd om een gelukzoekster gaat. Voor je maat hoop ik dat ze een beetje lekker kan neuken. Heeft ie straks na de alimentatieplicht in ieder geval een ding om positief aan terug te denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inbox op 02-03-2024 19:38:27 ]
pi_212663736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:28 schreef Inbox het volgende:

[..]
En wat zei je maat daarvan?

Linkje? Want ook ik ben Nederlander :+
Net doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

link in spoiler
-link weggehaald -

[ Bericht 17% gewijzigd door Lenny77 op 03-03-2024 12:20:04 ]
pi_212663793
[quote]0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Net doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

link in spoiler

Wat een aandachtshoeren :r

Ik zie:
-opgespoten lippen :r
-siliconentieten :r
-ordinaire, geposeerde foto's :r

Is zijn grote liefde ook zo'n mokkel?

[ Bericht 23% gewijzigd door Lenny77 op 03-03-2024 15:28:08 ]
pi_212663837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:37 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik zie:

TBH, niet eens gekeken.
Maar dit mokkel is niet de lelijkste maar nou niet iets wat je in Nederland niet vind.
pi_212663851
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:23 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik zou daar maar even twee keer over nadenken :')
Waarom?
#Anoniem graag
pi_212665167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:23 schreef Inbox het volgende:

[..]
Moldavie is nog geen EU-land, wel kandidaat EU-lidstaat. Als mevrouw Moldavisch is heeft ze niet automatisch toegang tot Nederland of de EU.
Ze heeft een Roemeens paspoort volgens de openingspost
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:58:28 #65
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212665536
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

:') :') :')
Heb ik gelijk?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212667027
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb ik gelijk?
Niet echt maar dat zul je toch wel niet geloven. Het is slechts louter een aanname van jou kant.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 21:57:46 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212667298
Enfin.

Is dit nog steeds je vraag?

Welke regels moet je rekening mee houden als je een dame uit Moldavië hierheen haalt?
pi_212667821
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Enfin.

Is dit nog steeds je vraag?

Welke regels moet je rekening mee houden als je een dame uit Moldavië hierheen haalt?
Schijnbaar is het nogal lastig om normaal te reageren hier zonder allerlei aannames of verwerpelijkheden te plaatsen hier. De vraag blijft overeind maar ik geloof niet dat ik hier een antwoord ga vinden.
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:19:20 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212667900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Schijnbaar is het nogal lastig om normaal te reageren hier zonder allerlei aannames of verwerpelijkheden te plaatsen hier. De vraag blijft overeind maar ik geloof niet dat ik hier een antwoord ga vinden.
Maar naar wat voor informatie ben je dan op zoek?

En is het dan niet meer een WGR-vraag?
pi_212668185
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar naar wat voor informatie ben je dan op zoek?
Ik hoef niet te weten wat ze allemaal moeten regelen, ik neem aan dat ze dat zelf wel uitgezocht hebben. Zelf heb ik weinig vertrouwen in een goede afloop op termijn (al hoop ik uiteraard dat het allemaal wel losloopt). Dus als hij nou aan mij vraagt; wat kan er nou mis gaan? Om zijn centen zal t niet zijn, hij heeft gewoon een huurappartementje en zijn bankrekening zal wel niet uitpuilen.
quote:
En is het dan niet meer een WGR-vraag?
Denk ik wel?
  zaterdag 2 maart 2024 @ 22:41:17 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212668399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik hoef niet te weten wat ze allemaal moeten regelen, ik neem aan dat ze dat zelf wel uitgezocht hebben. Zelf heb ik weinig vertrouwen in een goede afloop op termijn (al hoop ik uiteraard dat het allemaal wel losloopt). Dus als hij nou aan mij vraagt; wat kan er nou mis gaan? Om zijn centen zal t niet zijn, hij heeft gewoon een huurappartementje en zijn bankrekening zal wel niet uitpuilen.
[..]
Denk ik wel?
Er kan mis gaan wat er in elke relatie mis kan gaan. Als ze inderdaad een EU-paspoort heeft, heeft ze geen verblijfsvergunning nodig.
  zondag 3 maart 2024 @ 00:48:47 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212670135
Maar wat eigenlijk precies je angst? Stel dat ze een gelukszoeker is, maar wel jouw maat goed pijpt en zijn avondmaaltijden kookt. Dan maakt het verder niet zo heel veel uit toch?

Ik ga er vanuit dat je maat niet de meest gewilde man is in Nederland en dat hij niet veel beter kan krijgen dan deze Oostblok-vrouw. Klopt dat? Ik zou hem dan in zijn waarde laten en hooguit met hem dubbelchecken dat hij met huwelijkse voorwaarden gaat trouwen met deze vrouw 🧍♀.

Wie weet, misschien wordt ze echt verliefd op hem nadat ze getrouwd zijn en dan besluit ze om toch bij hem te blijven en zijn kinderen te baren. Begreep ik het goed dat de Moldavische vrouw 8 jaar ouder is dan hem? Hoe oud is je vriend dan? Hoezo kan hij niet een jongere importbruidje vinden? Hoe heeft hij deze prachtige oudere exemplaar leren kennen eigenlijk? Op een speciale website voor dit soort matchmaking of waren ze toevallig in dezelfde Facebook groep aan het debatteren over Joe Biden en kwam hij erachter dat zij ook van een hele specifieke niche black metal band fan is dat hij en echt alleen hij in heel Nederland ook naar luistert? Nerd 🤓
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 3 maart 2024 @ 06:27:59 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_212670698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zou zomaar kunnen. Het hoofddoel zou een EU-paspoort kunnen zijn. Daarna scheiden en naar Amerika.
Niet ondenkbaar, menig man en vrouw wordt misbruikt voor het verkrijgen van een EU-verblijfsvergunning door gelukzoekers.
Man³

Roemenië is natuurlijk ook geen EU.

:') :') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 3 maart 2024 @ 06:30:34 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_212670703
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 19:37 schreef Inbox het volgende:

[..]

Ik zie:

Gezien je reacties hier en op andere pleklen had je jezelf incel in plaats van inbox moeten noemen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_212670793
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 00:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat eigenlijk precies je angst? Stel dat ze een gelukszoeker is, maar wel jouw maat goed pijpt en zijn avondmaaltijden kookt. Dan maakt het verder niet zo heel veel uit toch?
Heb je wel een goed punt inderdaad
quote:
Ik ga er vanuit dat je maat niet de meest gewilde man is in Nederland en dat hij niet veel beter kan krijgen dan deze Oostblok-vrouw. Klopt dat?
Nee, dat klopt niet echt. Hij ziet er gewoon goed en verzorgd uit en is erg sociaal.
quote:
Ik zou hem dan in zijn waarde laten en hooguit met hem dubbelchecken dat hij met huwelijkse voorwaarden gaat trouwen met deze vrouw 🧍♀.

Wie weet, misschien wordt ze echt verliefd op hem nadat ze getrouwd zijn en dan besluit ze om toch bij hem te blijven en zijn kinderen te baren. Begreep ik het goed dat de Moldavische vrouw 8 jaar ouder is dan hem? Hoe oud is je vriend dan? Hoezo kan hij niet een jongere importbruidje vinden? Hoe heeft hij deze prachtige oudere exemplaar leren kennen eigenlijk? Op een speciale website voor dit soort matchmaking of waren ze toevallig in dezelfde Facebook groep aan het debatteren over Joe Biden en kwam hij erachter dat zij ook van een hele specifieke niche black metal band fan is dat hij en echt alleen hij in heel Nederland ook naar luistert? Nerd 🤓
Ja wie weet loopt het wel los allemaal, zou zo maar kunnen. Hij is 29 en zij 37. Ze hebben allebei een kind van een eerdere relatie. Mijn maat is echt verliefd, dan maakt leeftijd niet zo veel meer uit.
Ze hebben elkaar ontmoet toen we in Spanje op vakantie waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')