WELKOM HIERO OPAAAAAAA 🎶quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft 2 dagen geduurd maar heb mijn traditionele kantelpunt ook weer bereikt![]()
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Reactie videos op Europapa kijken is mijn nieuwe hobby geworden. Ik heb er nog nooit zoveel gezienHeerlijk, al die reacties
Eens. De eerste keer vond ik het wat tam, maar ik denk dat het precies goed is zo voor mensen die niet bekend zijn met deze muzieksoort.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Zal niet liegen, dit lied is bij me gegroeid.
Aftellen maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:02 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat binnen een uur de titel naar “de man van 4 miljoen” kan. Nog een dikke 50.000 views.
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:10 schreef Mandy040986 het volgende:
Plekkie gestegen bij de bookmakers.
[ afbeelding ]
Naar 16quote:
All Joostliebers unitequote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft 2 dagen geduurd maar heb mijn traditionele kantelpunt ook weer bereikt![]()
Ik vind het heel toegankelijk en het is zo geen gimmick.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. De eerste keer vond ik het wat tam, maar ik denk dat het precies goed is zo voor mensen die niet bekend zijn met deze muzieksoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |