Het voordeel van TikTok is wel dat je zonder account ook dingen kan zienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:42 schreef Dave het volgende:
Misschien moet (eur)opa toch es aan de TikTok dan
Hoewel ik dat eerste ook niet vind, is de voornaamste reden dat er een jury is natuurlijk wel als neutralisatie voor buren en diaspora stemmen. Dat de winnaar niet altijd het fraaiste muzikale pareltje is, dat is één ding, maar dat landen als Turkije, Armenië, Rusland of Servië maar de vlag hoefden neer te leggen om 100-200 punten te scoren, stompte de gemiddelde kijker wel heel erg af.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ok. Dus je vindt dat er helemaal geen criteria zijn waaraan de jury moet voldoen, of waaraan ze een nummer toetsen. Wat is dan het verschil met het publiek thuis?
Het duurde even. Maar nu kan het niet meer misgaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:55 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik begin er in te geloven mensen! Whoeeeee
Bizar dit want je ziet of hoort Joling zelf in die video helemaal niks zeggen en hij was eergisteren juist verrassend lovend en alleen maar positief over Joost en de inzending. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het duurde even. Maar nu kan het niet meer misgaan.
Dit was ook twee maanden geleden waar dit kanaal de juice op baseerde.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar dit want je ziet of hoort Joking zelf in die video helemaal niks zeggen en hij was eergisteren juist verrassend lovend en alleen maar positief over Joost en de inzending. Eerlijk is eerlijk.
Hesjtek feek nieuws
Stukje projectie.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef Dave het volgende:
Ik zag net ook een wap-reactie op YouTube voorbij komen, dat het een walgelijk lied is met allemaal EU-propaganda, en dat het affikken van de molen het vernietigen van de Nederlandse identiteit symboliseert.
Da's ook het leuke aan deze inzending. Dat het wappies en andere onverdraagzame gekkies ongetwijfeld enorm de kast op jaagtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef Dave het volgende:
Ik zag net ook een wap-reactie op YouTube voorbij komen, dat het een walgelijk lied is met allemaal EU-propaganda, en dat het affikken van de molen het vernietigen van de Nederlandse identiteit symboliseert.
Oh sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit was ook twee maanden geleden waar dit kanaal de juice op baseerde.
Het was ook meer een grappig bedoelde opmerking naar @:Gerard-Joling toe.
Gewoon all time record voor Joostquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:35 schreef Greys het volgende:
8 plekken omhoog in slechts 2 dagen is echt best heel netjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |