Het lastigste gaat worden dat DRS na één ronde al open mag en niet na 2 rondenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef byah het volgende:
Wat is de kans dat RBR de pole afstelling niet meer nodig acht omdat de Racepace zo enorm is ten opzichte van de rest?
Zal Santa dezelfde vraag aan hun kids stellen als afgelopen jaar ?quote:
Misschien weten we dat na de racequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal Santa dezelfde vraag aan hun kids stellen als afgelopen jaar ?
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Tarado het volgende:
Mevrouw Horney is ook gearriveerd
[ x ]
[ afbeelding ]
Ze is wel aandacht gewend dat scheelt een slok.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?quote:
Jouw usernamequote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?
Omdat het een aandachtshoer is en het waarschijnlijk een leuk zakcentje oplevert.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik het koud in Bahrein? Waarom lopen de mensen daarachter in T-shirts en korte broeken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat loopt vast heel ongemakkelijk, wetende dat er vanuit de persmuskieten overdreven veel aandacht voor dit wandelingetje zal zijn.
Geen spandex, erg jammer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Tarado het volgende:
Mevrouw Horney is ook gearriveerd
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lastigste gaat worden dat DRS na één ronde al open mag en niet na 2 ronden
Ik ben nooit klaar voor die ongelofelijke druktemakerquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is wel aandacht gewend dat scheelt een slok.
Hier staat (een andere) druk op. Dit vergelijk ik met een kleine struikelpartij op een druk perron. Je loopt door als 'mister cool', maar je voelt wel al die blikken die op je gericht zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit noemen ze nu een statement, of denk je dat ze altijd hand in hand lopen?
dat is juist cult, eerst erger je je en na verloop van tijd ga je er van houden. Dan is een voorbeschouwing niet meer compleet zonder de ineenademgridwalkvanBuxtonquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaar voor die ongelofelijke druktemaker
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Hij was viesdik in de laatste grand tour special. Bierbuik in het kwadraat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bolle toet die Jeremy..
En zijn stem klinkt anders..
In principe wel maar ik zet hem altijd handmatig op het hoogst.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Even hele domme vraag tussendoor, maar je kunt bij F1 TV kiezen uit verschillende beeldkwaliteit, is de hoogste kwaliteit die je kunt kiezen hetzelfde als “auto” als je verbinding dit aan kan?
Oh die.quote:Sarah Margaret Ferguson is de tweede dochter van Ronald Ivor Ferguson en Susan Mary Wright. Ze is vooral bekend als ex-vrouw van de Britse prins Andrew.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Monolith het volgende:
Ik had ook niet het idee dat Clarkson heel nuchter was.
Auto past de kwaliteit aan, met 1080P zet je het vast, ook als je internet wat trager is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar er is geen alcohol te verkrijgen in Bahrein. Zelfs de champagneflessen bevatten aanmaaklimonade.
Dochter van ja.. werd net gezegd in de pre-showquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Alleen in de motorhomes van de teams, niet op het circuit zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Bah, onrein.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel alcohol te krijgen.
Mod van dienst ookquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Anna de Ferran, dochter van lijkt me? RIP Gil
Stoffel zelf rijdt nu in Qatar rond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin van Stoffel wel op de grid.
Doen ze met dollars, schijnt heel effectief te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |