Ik ook. Ik geniet van ieder record dat Max afpakt van Die Andere Mercedes. Dat kan me niet snel en makkelijk genoeg gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Tarado het volgende:
Maar wat is de discussie nu, dat we niet meer hoeven te kijken? Doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen, ik kijk lekker wel.
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimdquote:
ja, hebben ze getest tijdens de testdagenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimd
Dat zit wel goed, ben eerder benieuwd naar Ferrari, hebben die het een beetje onder controle of niet .quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of de slijtage van rbr daadwerkelijk zo laag is als er wordt geclaimd
dat. En alsof als 9e starten een acceptabel offer isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel lachen om dat kutexcuus van Hamilton
Alsof de rest 100% voor de kwalificatie afgesteld staat.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet wel lachen om dat kutexcuus van Hamilton
Alsof de rest 100% voor de kwalificatie afgesteld staat.
Ik spreek jullie twee vanmiddag welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat. En alsof als 9e starten een acceptabel offer is
En dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek jullie twee vanmiddag wel
Dat zien we dan wel.quote:
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.quote:
Nattekat niet, die is er morgen pas.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook nu al alles gaan voorkauwen maar dat is natuurlijk niks aanquote:
Ook als het niet wordt wat je verwacht?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Of.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nattekat niet, die is er morgen pas.
Het enige wat ik weet is dat ik deze verschuiving van dagen niets vindquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is de eerste race. We weten nog niks
Even wennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik deze verschuiving van dagen niets vind
Zolang je hier niet gaat modden en alleen maar postenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Of hij maakt weer een uiterst zeldzaam foutje, of hij doet de experimentele afstellingen, of hij zit nu weer te ver naar achter in de auto ipv te ver naar voren.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton zal wel 2e oid worden dankzij een perfect getimede SC, en dan moeten we hem prijzen voor dat geweldige optreden. Ofzo.
Of Mercedes geeft Russell de betere strategie of zijn taijurs aar gone menquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of hij maakt weer een uiterst zeldzaam foutje, of hij doet de experimentele afstellingen, of hij zit nu weer te ver naar achter in de auto ipv te ver naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |