Vrouw van mijn hart. Veel plezier.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, hangt van de date af, ik geef niet zoveel tegengas(en ik lust ook gewoon alles, lekker makkelijk)
Haha heb je haar opgezocht?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Met Lizzy zit ik nog steeds op instaAlleen amper contact
maar god blijft ook een ontzettend mooie vrouw.
Maar hey poging waard
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb je haar opgezocht?
Ook ooit een keer schuldig aan gemaakt. Alleen ontvolgt toen ze 24/7 over politiek en BIJ1 begon in alle posts en stories.
Bij ‘bij1’ posts moet je sowieso de grens trekken.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekken
Oh ja sowieso, houd daar ook wel van. Maar vind het ook wel fijn als iemand politiek soms even los kan laten en iets minder ideologisch is.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekken
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?quote:
Lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?
Oorspronkelijk Spanjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |