Welkom bij alweer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. De achtste editie om precies te zijn, in het jaar 2024. Laten we hopen dat we zoveel mogelijk gespaard blijven van allerlei extrasportieve perikelen en we een zo volledig mogelijk seizoen kunnen afwerken!
De deelnemers van het eerste uur zullen hun prestaties van eerdere seizoenen geanalyseerd hebben, nieuwkomers hebben naar ik mag aannemen alle topics van voor tot achter minutieus doorgelezen en eenieder heeft in de wielerloze maanden niets anders gedaan dan het wielernieuws en de transfers nauwgezet volgen.
De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert.
Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van de normale wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale.
De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?
En als je je lijstje uiteindelijk helemaal af hebt en je cursor boven de verzendknop zweeft ga je toch weer twijfelen. Is 16 miljoen wel genoeg voor Wout van Elzakker? Na talloze keren wijzigen van de definitieve versie van hét lijstje druk je ten langen leste toch maar op versturen, om van de spanning verlost te zijn. Maar dan begint direct weer het lange wachten. Het wachten op, ja waarop eigenlijk? Ja inderdaad: een teleurstelling. We kunnen niet wachten!
Hoe werkt het spel? • Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen. • De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vijf jaar geleden: wimderon in SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht. • De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen. • Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot. • Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee (met uitzondering van ploegen- en duotijdritten), voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender. Wordt een wedstrijd toegevoegd aan de kalender dan wordt deze toegevoegd aan de speelronde waar deze qua datum in valt. Wordt een wedstrijd verplaatst dan geldt hiervoor hetzelfde. Uitzonderingen hierbij vormen koersen die (gaan) vallen na de laatste wedstrijd die op de oorspronkelijke kalender staat. • Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan. • Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 11-20
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 21-30
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 31-40
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 41-50
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 51-62
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transferperiode 16-6-2024 tot 21-6-2024
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup: Volgt mogelijk.
Dit wordt m niet vandaag, jammer. Mijn mannen geven niet thuis en Rudi wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Cosnefroy 6e in Strade, en Segaert wint in Belgie.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Oh toch Mozzato en Kamna fietste op het laatst achteruit, dus een leuke voorsprong
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Watson/Bennett/Ion/Costiou en Milesi/Yates/Herregodts/Vendrame/Martinez/Van Baarle (en dan zie ik Barguil ook nog best gaan rijden in Italië)
Alleen geblesseerde Louvel en Oorluis geven verstek, want Mozzato rijdt vandaag nog in de Monsere.
Nog nooit zoveel renners gehad die in 1 ronde starten volgens mij
Op zondag 3 maart 2024 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende: Watson/Bennett/Ion/Costiou en Milesi/Yates/Herregodts/Vendrame/Martinez/Van Baarle (en dan zie ik Barguil ook nog best gaan rijden in Italië)
Alleen geblesseerde Louvel en Oorluis geven verstek, want Mozzato rijdt vandaag nog in de Monsere.
Nog nooit zoveel renners gehad die in 1 ronde starten volgens mij
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Bennett moet maar lekker 1.1 koersen rijden, daar kan ie nog wel punten pakken
Goossens heeft 3 dagen geleden een nieuwe operatie ondergaan nadat hij op d'n Twitters in November krachthonk fotos aan het posten was met kekke teksten. De berichten dat Dewulf geopereerd was zijn van 10 januari, dat is 1 dag oid voor de draftronde inderdaad. Nizzolo was overigens wel een gok met het idee dat hij vanaf halverwege het jaar resultaten ging boeken.
quote:
Pech blijft maar duren: Kobe Goossens moet voor derde keer onder het mes
Kobe Goossens blijft in het sukkelstraatje zitten. Na een zware val in de Ronde van Spanje vorig jaar moest de profrenner uit Tremelo geopereerd worden aan de knie, maar die had niet het gewenste effect. Een tweede operatie bracht evenmin soelaas. Goossens liep daarbij een infectie op en moet nu voor een derde keer onder het mes. Het seizoen zal straks al flink gevorderd zijn vooraleer de renner van Intermarché-Wanty aan de bak kan.
Yates start niet en ook geen Barguil. Dat vermindert mijn kansen danig, want ondanks de hoeveelheid verwacht ik niet ineens een top 3 van Martinez en brilsmurf acht ik toch gevaarlijk. Dan heeft sprokkelen geen zin als hij goed is
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Gaudu dacht ongetwijfeld aan mijn FPCL toen hij er bij ging liggen!
Ronde 34 heeft nu nog maar twee koersen, maar de oplettende blauwe vogels onder ons hadden dit al door.
De Giro di Sicilia wordt overigens één op één vervangen door de Giro d'Abruzzo.
Op zondag 10 maart 2024 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende: Dit was mijn piek, nu even bijkomen van alle hersenschuddingen en hamstring problemen en dan zie ik jullie wel weer tijdens de Tour.
Heb je niemand in Catalonië, Baskenland en de Waalse klassiekers?
Kelderman geblesseerd... Dat had ik toch niet kunnen verwachten...
Dit wordt een nul, tenzij Herregodts of Milesi een wonder verrichten. Al lijkt een gelijkspel wel tot de mogelijkheden te behoren.
Op dinsdag 12 maart 2024 12:56 schreef Pino112 het volgende: Ik miste dit overzichtje nog, dat je snel kan zien hoe je gescoord hebt in elke speelronde. Dus maar even toegevoegd:
Als dat verder geen moeite kost zou ik wel de manager die je geselecteerd hebt steeds links zetten. Uitwedstrijden betekenen in dit spel natuurlijk niets.
Als dat verder geen moeite kost zou ik wel de manager die je geselecteerd hebt steeds links zetten. Uitwedstrijden betekenen in dit spel natuurlijk niets.
Op woensdag 13 maart 2024 09:33 schreef franklop het volgende: Tegen @:Dale__Cooper alvast een voorsprong genomen om hopelijk niet voor 8e keer op rij te verliezen
Penalver is aan het scoren in Taiwan M. Vd Berg rijdt weer eens en doet dat in Milaan en Zijlaard gaat geen punten halen in Nokere.
Geen idee wie Dale verder heeft, maar R.Ev start gelukkig niet
Op woensdag 13 maart 2024 09:33 schreef franklop het volgende: Tegen @:Dale__Cooper alvast een voorsprong genomen om hopelijk niet voor 8e keer op rij te verliezen
Penalver is aan het scoren in Taiwan M. Vd Berg rijdt weer eens en doet dat in Milaan en Zijlaard gaat geen punten halen in Nokere.
Geen idee wie Dale verder heeft, maar R.Ev start gelukkig niet
Kung in Nokere wellicht, maar dat zal toch wel op een sprint uitdraaien.
Op woensdag 13 maart 2024 09:28 schreef McGrath het volgende: Teugels in Milaan-Turijn gaat vast een spektakel opleveren Gelukkig heb ik nog Arvid, McLay en Townsend in Nokere.
Deze ga je vast winnen.
Ik moet het doen met Lipowitz, Lonardi en Tesson in Milaan-Turijn
McLay mag het vandaag weer doen in Denain. Voorlopig staan Townsend en Arvid voor Koksijde. En komt er weer wat druk te staan op Mohoric voor San Remo, De Marchi doet ook nog wel mee.
Ah ja, ik had helemaal over het hoofd gezien dat die ook mee doet aan MSR.
Hier hetzelfde, nou ja, top 11 dan. Maar net als met de VAR zal zoiets dan aan het einde van het seizoen tegen elkaar wegstrepen de keren dat het mee en tegen zit qua loting. Hopen we dan maar.
Op donderdag 14 maart 2024 13:35 schreef McGrath het volgende: McLay mag het vandaag weer doen in Denain. Voorlopig staan Townsend en Arvid voor Koksijde. En komt er weer wat druk te staan op Mohoric voor San Remo, De Marchi doet ook nog wel mee.
@:Bill_Hillie
Dolle Dries heeft de druk er nog iets meer opgelegd vandaag
Op vrijdag 15 maart 2024 18:58 schreef Faraday01 het volgende: Ganna, Kristoff en Demare tegen Laporte, Danny van Poppel en Clarke in San Remo en ik heb een bonus van 30 puntjes tegen @:momo Kan spannend worden.
Spannend inderdaad, Bettiol doet ook nog mee voor mij. Kan alle kanten op rollen.
Mooie voorsprong door Groenewegen, maar het kan nog spannend worden tegen Strong en Kooij als Matje niet levert.
Dank aan Mozzato, nu hopen dat Matthews en Ulissi niet leveren vandaag
Als je 9 deelnemers met 0 punten niet mee telt idd.
Maar dat klopt ook niet, alleen in MSR heeft Steven gescoord.
Ja het is wel bijzonder, precies de rondes dat mijn renners winnen heb ik bizar lastige lotingen, maar in de andere ronden scoren mijn tegenstanders niets terwijl mijn team slechts sprokkelt
[..] Ja het is wel bijzonder, precies de rondes dat mijn renners winnen heb ik bizar lastige lotingen, maar in de andere ronden scoren mijn tegenstanders niets terwijl mijn team slechts sprokkelt
Alleen bij Maurice verloren ze dan ook steeds bij het sprokkelen
Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende: Onhandige bundeling van koersen, met die 2 Franse wedstrijden waar ik niemand heb en De Panne waar ik het moet doen met Renard en Tesson
Renard over het hoofd gezien bij die Franse koersen en dan wordt ie ook nog 2e
Zal alsnog lastig worden met Jakobsen aan de start woensdag.
[..] Renard over het hoofd gezien bij die Franse koersen en dan wordt ie ook nog 2e
Zal alsnog lastig worden met Jakobsen aan de start woensdag.
Renard deed nog een stuurklop omdat je hem vergeten was.
Enerzijds een mooie 100-0 voorsprong genomen tegen @Felagund tijdens de Franse koersen van dit weekend. Anderzijds zal het waarschijnlijk voor niks zijn aangezien Dylan Groenewegen of een van zijn andere schaduwsprinters toch wel geacht moet worden een top 6 te kunnen rijden in De Panne.
Op dinsdag 19 maart 2024 10:07 schreef Steven184 het volgende: Ik kijk naar de tussenstanden van speelronde 16. Allemaal nullen en ik sta 180-0 achter. We gaan voor een mega aantal punten tegen.
Ik zal ook wel tegen Johannes loten in zowel de Giro als Vuelta.
Heb even gekeken en de eerste keer tegen Johannes is tenminste al met Gent-Wevelgem voor mij
Op dinsdag 19 maart 2024 10:07 schreef Steven184 het volgende: Ik kijk naar de tussenstanden van speelronde 16. Allemaal nullen en ik sta 180-0 achter. We gaan voor een mega aantal punten tegen.
Ik zal ook wel tegen Johannes loten in zowel de Giro als Vuelta.
Paul Lapeira heeft net deze week uitgekozen om nucleair te gaan, sorry.
[..] Paul Lapeira heeft net deze week uitgekozen om nucleair te gaan, sorry.
Heb ik ooit een heel jaar op zitten wachten...
Op maandag 18 maart 2024 10:31 schreef franklop het volgende: Catalonie; Marijn vd Berg, Vlasov, Zwiehoff, C. Rodriguez Coppi Bartali; Stewart E3; Vooralsnog niemand
@:Felagund ; heeft in ieder geval Mathieu, dus moet minstens 251 punten scoren in de andere koersen
Ik denk dat jij nog met Vlasov en co nog wel de favoriet bent, ik heb niemand in Catalonie. Ik heb nog Welten in de E3, en Segaert in Coppi Bartali.
Op zondag 17 maart 2024 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende: @:deluna de beslissing komt in De Panne. Ik start er net Thijssen en Lamperti. Zo te zien moet ik het opnemen tegen Commissaris Rex en Molano.
Catalunya Jesus David Pena Ivan Garcia Cortina Damiano Caruso Bryan Coquard
Bartali Walter Calzoni
E3 Mikkel Bjerg Georg Zimmermann
Tot nu toe doen we niet echt voor elkaar onder. Het staat nog 0 - 0.
Ja brandhout FC zal wel weer ineens pieken met Van Baarle die uit het niets de E3 wint.
Ja, of niet. In Catalunya draait het zeg maar niet.
Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende: Ik sta nu 2e, maar in ronde 17 alweer op achterstand. Mes moet de meubelen redden.
Dat wordt weer een keurige 54-51
Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende: Ik sta nu 2e, maar in ronde 17 alweer op achterstand. Mes moet de meubelen redden.
Harper en Moniquet gaan hopelijk nog flink wat klassementspunten sprokkelen in Catalonië en Coppi Bartali. En Lazkano mag ook weer gaan schroeien in de E3.
[..] Ik denk dat jij nog met Vlasov en co nog wel de favoriet bent, ik heb niemand in Catalonie. Ik heb nog Welten in de E3, en Segaert in Coppi Bartali.
Ik heb top 5/6 in klassement nodig nu. Zonder extra etappepunten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden" FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Deze speelronde is een battle der b-sprinters Coquard vs Aular. Al heeft mijn tegenstander de matige Yates, maar ben ergens bang dat hij ineens morgen de geest krijgt en winnaar wordt uit een vlucht ofzo.
Op zaterdag 23 maart 2024 00:45 schreef Bill_Hillie het volgende: Deze speelronde is een battle der b-sprinters Coquard vs Aular. Al heeft mijn tegenstander de matige Yates, maar ben ergens bang dat hij ineens morgen de geest krijgt en winnaar wordt uit een vlucht ofzo.
Daar hoop ik ook nog op ja, maar ik acht de kans klein.
In deze speelronde had ik met Yates en Van Baarle op meer gehoopt.
[..] Mijn Coppi e Bartali puntjes moeten nog binnenstromen, maar dit gaat uitdraaien op een titanenstrijd tussen Harper en Fortunato.
32 punten verschil. Als ze morgen allebei buiten de punten eindigen heb je aan een 6e plek in het AK voor Harper precies genoeg. 7e en 10e zou voor mij genoeg zijn.
Op zondag 24 maart 2024 14:59 schreef Steven184 het volgende: @:pino112 ik heb Bernal 2x in mijn lijstje staan, met verschillende hoeveelheid punten.
Ja, ik zag het. Maar het klopt wel, in Colombia heeft ie niet voor Ineos gereden maar gewoon voor Colombia. Voor dit overzicht moet ie dat eigenlijk gewoon samenvoegen tot één regel.
[..] Ja, ik zag het. Maar het klopt wel, in Colombia heeft ie niet voor Ineos gereden maar gewoon voor Colombia. Voor dit overzicht moet ie dat eigenlijk gewoon samenvoegen tot één regel.
Een kleine (maar niet helpende) verbetering bij Kung vandaag. Zijn resultaten in de Belgische eendagskoersen tot nu toe: - 16e ( ) - 16e ( ) - 16e ( ) - 14e vandaag
Op zondag 24 maart 2024 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende: Een kleine (maar niet helpende) verbetering bij Kung vandaag. Zijn resultaten in de Belgische eendagskoersen tot nu toe: - 16e ( ) - 16e ( ) - 16e ( ) - 14e vandaag
Op zondag 24 maart 2024 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende: Een kleine (maar niet helpende) verbetering bij Kung vandaag. Zijn resultaten in de Belgische eendagskoersen tot nu toe: - 16e ( ) - 16e ( ) - 16e ( ) - 14e vandaag
Dit moet echt beter.
Ik zit met iemand die 20e, 21e, 21e en DNF is geworden in België
En dan heb ik ook nog Zana die iets vergelijkbaars doet in etappekoersen.
Dit moet echt beter.
Dat is haast nog lulliger dan van Baarle inderdaad Die zit iedere keer aan de verkeerde kant, maar wordt dan gewoon 50e.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mexicanobakker op 25-03-2024 09:30:02 ]
Mooie zege ook weer van Cosnefroy vandaag, ook al was het voor de ronde-overwinning niet meer nodig.
[..] Mijn mannen zijn op alle fronten aan het schroeien
Over alle fronten gesproken; in speelronde 19 treed ik aan tegen @:wimderon
La Route Adélie de Vitré Fredrik Dversnes Bryan Coquard
Gran Premio Miguel Indurain Juan Ayuso Richard Carapaz
Volta Limburg Classic Walter Calzoni
Ronde van Vlaanderen Mikkel Bjerg Ivan Garcia Cortina Georg Zimmermann
Ik heb Ben Hermans en Jon Aberasturi rondrijden geloof ik. Tenzij Trentin rare dingen uit gaat spoken op zijn hotelkamer hijs ik derhalve de witte vlag.
FPCL-technisch wel handig dat WvA zin had in rosbief Een onverwachte overwinning door ouderwets sprokkelwerk
Op donderdag 28 maart 2024 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende: FPCL-technisch wel handig dat WvA zin had in rosbief Een onverwachte overwinning door ouderwets sprokkelwerk
Ik ben boos. DDV, RVV en PR hadden zekere zeges moeten zijn. Nu kopman Lam Paard die gisteren heel netjes 131e werd.
Ik heb echt een knakenteam dat af en toe ineens levert en met een pret loting, dan sta je alsnog 5e
Op maandag 1 april 2024 14:58 schreef Steven184 het volgende: WvA en Ackermann in de ziekenboeg. Covi lag er gisteren ook niet lekker bij. Pidcock gevallen in verkenning en start niet in Baskenland.
Ik denk dat ik dit seizoen wel kan opdoeken.
Ik ga met je mee. Wat een drama seizoen. En dat zelfs zonder nare blessures.
Op maandag 1 april 2024 14:58 schreef Steven184 het volgende: WvA en Ackermann in de ziekenboeg. Covi lag er gisteren ook niet lekker bij. Pidcock gevallen in verkenning en start niet in Baskenland.
Ik denk dat ik dit seizoen wel kan opdoeken.
WvA tegen Matje had leuk geworden in Parijs tegen Roubaix.
Ion niet in de gebruikelijke Baskenlandvorm dus dit is klaar.
Minder leuk is dat mijn Estse brigade zich bij een Mongoolse ploeg heeft aangesloten die inmiddels bij elkaar letterlijk 0 koersen hebben gereden, .1 of .2. Arme, arme jongens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ewen en Sem 1 en 2 maar tegen Vingegaard is dat een gevalletje zou het wat uitmaken.
Oh nee die is een rondje later hahaha, nouja dan is het mooi meegenomen
Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef Sabata het volgende: Oef, het Baskenland is een slagveld. Helaas Jonas ook gestrand. Get well soon
Mijn voodoo is wel top notch zo. Eerst Wout en nu Jonas
Op vrijdag 5 april 2024 08:17 schreef Pino112 het volgende: Ik weet niet hoe het normaal gaat met geneutraliseerde etappes waarbij de kopgroep alsnog vooruit blijft, maar de hele top 15 telt 'gewoon'?
Mijn ervaring is dat dat met pooltjes gewoon telt tenzij de etappe volledig wordt afgelast/uitslag niet wordt gegeven
Om de kalender een beetje minder scheef te houden schuift de Turul Romaniei naar ronde 61.
EDIT: Ah, die laatste is ook herplaatst en een 2.2 koers geworden, dus die kan er ook uit. Ach ach ach. Dan maar een karige kalender in het eindseizoen.
48: Vuelta a Cantabria (2.1) 1-3 september 37: Tour of Peninsular (2.1) 26-30 juni
Omdat ronde 39 een koers verliest en ronde 37 er een koers bij krijgt (TDF is ronde 38) verplaatst de Sibiu Cycling Tour van ronde 37 naar ronde 39. Cantabria vervangt de Tour of Britain.
[ Bericht 28% gewijzigd door Mexicanobakker op 06-04-2024 12:31:58 ]
Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef Pino112 het volgende: Voor velen vast een andere uitslag dan vooraf gedacht, klassement in Itzulia ziet er toch wat anders uit.
En nieuwe functionaliteit: vanuit het speelschema kan je op de manager klikken zodat je meteen naar zijn/haar renners gaat
Dat is super handig, bedankt voor het toevoegen! Ik wou het een tijdje terug aangeven, maar ging er eigenlijk van uit dat het te lastig was om te implementeren. Top dat je dit op hebt gezet
[..] Dat is super handig, bedankt voor het toevoegen! Ik wou het een tijdje terug aangeven, maar ging er eigenlijk van uit dat het te lastig was om te implementeren. Top dat je dit op hebt gezet
Als mijn renners winnen, dan verliest mijn team. Blijft wonderlijk.