Ik kijk ook ongeveer bijna niet meer.Wacht wel rustig op de live.quote:
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
Is ook het sfeertje in de COS wat weleens beter is geweest.
Waar merk je dat aan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:49 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja ik lees daar ook veel minder. Het is vaak niet zo grappig en daar houd ik juist van. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld vaak helemaal in een deuk gelegen om Rob zijn negativiteit. Heb net ook weer bij gelezen en werd doodmoe van hoe Sabeau wordt afgemaakt. Ze is nog maar 20 en is zichzelf aan het ontdekken. Nou en. Ik zie een lief meisje die is opgegroeid zonder vader en daar last van heeft.
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.quote:
En dat probeert ze nu in BB te halen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Oke laat maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat probeert ze nu in BB te halen?
Ben je echt serieus?
Doe nou niet zo drama.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke hoe kan ik mijn account wissen? Ben er wel klaar mee.
Goedemorgen Frummel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...Ik kom ook weer eens even neuzen in het gezellige kwebbelhoekje...
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:43 schreef Adixsh het volgende:
@:dotteke hoe kan ik mijn account wissen? Ben er wel klaar mee.
Ik ben juist heel serieus.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh niet doen... kom op.. Fruit gewoon laten lullen...
Waar was je nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan nog kan je iemand laten lullen... ook al ben je serieus..
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:21 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn laatste zin bedoelt? Opgroeien zonder vader zorgt voor een bepaalde onzekerheid en gemis aan erkenning. Voor vaders zijn dochters vaak de leukste, liefste en mooiste, zijn beschermend en laten dat ook merken aan hun dochter. De veiligheid van die relatie mist ze en probeert ze dus te vinden en uit zichzelf te halen. Vandaar de "grootspraak" en het hangen aan bijvoorbeeld Glenn zoals mensen dat benoemen. Ze is gewoon op zoek. Een opa kan veel voor je betekenen maar een vader die niet voor je gekozen heeft laat een leegte achter die niet gemakkelijk is op te vullen.
Dat is de juiste nuance.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Juist. Niet altijd dus. En ik heb bij Sabeau totaal niet het idee dat ze een vader figuur mist.. eerder dat ze gehaaid genoeg is om een "daddy" te willen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |