Je bent zelluf...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja speel ik sinds een paar dagen leuk wel
Oké, ja dat is hartstikke mooi, je bent dan echt op tijd gestopt... bewegen is sowieso belangrijk... alles hoeft ook niet snel en teveel, jezelf in acht nemen is belangrijk.... nou mooi dat het redelijk gaat!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het stilstaat maaaaarr ik moet echt blijven bewegen en de conditie op peil houden. Teveel en te snel levert kortademigheid op en eind van de dag helemaal maar verder gaat het redelijk.
Best wel eng, en dat realiseerde ik me niet, dat COPD erger kan worden en een tweede longaanval wacht je echt niet op.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga volgende maand stoppen.Het word me iets te gortig met die prijzen.
Wat is deze?quote:
@greysbonesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan weer even met de autootjes spelen. De kwaliefiekatie van de F1 gaat zo beginnen![]()
Laters
Hier veel steun ! 🥰quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga volgende maand stoppen.Het word me iets te gortig met die prijzen.
Ik heb een app waar ook een chat bij zit dat is ook best fijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,en elke week die 20 euro in een potje om wat leuks voor te doen.
Thanks,een paar dagen stoppen lukt me al.Maar moet gewoon doorzetten.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb een app waar ook een chat bij zit dat is ook best fijn.
Ik heb nu 165 sigaretten niet gerookt in 9 dagen en 4,5 uur en 78,51 ¤ bespaard.
Is gewoon moeilijk !quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,een paar dagen stoppen lukt me al.Maar moet gewoon doorzetten.
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is gewoon moeilijk !
Maar met steun kom je een heel eind
Wanneer ? De hele dag zo een beetje 😂 maar plak een pleister en van die zuigtabletjes en dat lukt aardig tot ik denk ik kan zonder…..en dan wordt ik gek !!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?
Salmiak lollies, als je wel eens salmiakdrop gegeten hebt en daarna een peuk op stak weet je waarom. Die peuk smaakt dan buitengewoon smerig. Maat van me is met hulp van die lollies gestoptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe doe jij het Tutte wanneer je trek krijgt?
Kom je nu mee 😂quote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Salmiak lollies, als je wel eens salmiakdrop gegeten hebt en daarna een peuk op stak weet je waarom. Die peuk smaakt dan buitengewoon smerig. Maat van me is met hulp van die lollies gestopt
Rookte je veel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |