Ik vind het een te gek nummer, komisch, europa, leuk deuntje, modern, en hoorde net op de radio, dat hij op de website van het eurovision het meest bekenen nummer isquote:
Net zoals bij dat Lenie nummer; zo fout maar toch de hele tijd in m'n hoofd...quote:
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net zoals bij dat Lenie nummer; zo fout maar toch de hele tijd in m'n hoofd...
Hoorde hem vanmiddag op de radio en dacht alleen maar wat een flop.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisteren
Bij de bookmakers staat hij op 20quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoorde hem vanmiddag op de radio en dacht alleen maar wat een flop.
De bookmakers vinden het ook niks hoorde ik
Ik heb het irritante 'talent' (een deel van) een nummer te horen en er dagen mee rond te lopenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon het niet eens volhouden het af te luisteren
Snel wat anders gaan luisteren dan maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het irritante 'talent' (een deel van) een nummer te horen en er dagen mee rond te lopen
Helaas werkt dat vaak maar tijdelijk, moet er echt uit 'slijten' zeg maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel wat anders gaan luisteren dan maar.
Ik heb het niet snel. Maar had het laast ook bij the tributes met die BeeGees. Dat nummer tradegy. Dat ging niet meer uit mijn hoofd 🤣quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helaas werkt dat vaak maar tijdelijk, moet er echt uit 'slijten' zeg maar.
Zo'n ramp is het nou ook weer niet, er zijn vervelendere dingen om aan je hoofd te hebben dan muziek
Kijk, zo'n ramp is dat nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel. Maar had het laast ook bij the tributes met die BeeGees. Dat nummer tradegy. Dat ging niet meer uit mijn hoofd 🤣
Ik zal het niet kunnen volgen online, want moet hulpbehoevende moeder bezoeken. Lees het achteraf wel.quote:
Ik vind hem leuk klinken. Beter dan die klojo van ons (die Musti bij ons spreekt zelfs geen nederlands, heb je natuurlijk in zo'n land als wij hebben)quote:
De vieuws op YouTube!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het een te gek nummer, komisch, europa, leuk deuntje, modern, en hoorde net op de radio, dat hij op de website van het eurovision het meest bekenen nummer is
Niet te geloven, ik vond het verschrikkelijk. Misschien moet je er aan wennenquote:
Als je de clip er bij bekijkt , klopt het geheel!!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet te geloven, ik vond het verschrikkelijk. Misschien moet je er aan wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |