SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Onze cd speler is ook weer gemaakt. Volgende week kunnen we weer cd’s afspelen
Ik vraag me ook af, wat hij daar deed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Drs. P wist toen al dat je niet in Rusland moest zijn.
De wolven voeren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af, wat hij daar deed.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Julie Covington don’t cry for me Argentina
Ik ken alleen dit nummer, denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook deze LP hadden we vroeger thuis
Echt de moeite waardquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer, denk ik.
Second thatquote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Second that![]()
Wij gaan zo overschakelen naar de tv
De muziek was weer heel fijn vanavond![]()
Zelfs een plaspauzenummer zat erin
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
Dit is Genesis of Phil solo denk ik
Ja, dat was geweldig. Ik heb sowieso goede herinneringen aan die Spelen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:46 schreef Melting het volgende:
Bij deze plaat zie ik steeds Rowan Atkinson voor me.
Deed Nederland het zo goed toen? Of had je een andere reden?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was geweldig. Ik heb sowieso goede herinneringen aan die Spelen.
Gewoon de sfeer. En in dezelfde tijdzone. Dat vooral ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Deed Nederland het zo goed toen? Of had je een andere reden?
Erg zeg, maar deze wist ik gewoon niet.quote:
Dat doe je dan nog erg goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Francoise Gall - Poupee de sir, Poupee de son
(dit was geheel fonetisch)
Ja, dat viel niet tegen. Alleen jammer van haar voornaam. Ik dacht aan France, maar toen vond ik dat dat geen voornaam was.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe je dan nog erg goed.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |