Het project zou ook nog om 16.00 uur online kunnen komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Dacht dat de gym mevrouw vanmiddag om twee uur wel online zou komen. Dat was dus vergeefs wachten.
Zal dus morgen wel komen.Voor niets klaar gezeten.
Ja ik tel 2 mio overwaarde bovenop onze 2e inschrijving en een pand op de meest gewilde lokatie in Utrecht. Dus zelfs als Heineken er geen zin meer in heeft dan komt dat wel goed lijkt me. Ergst wat er kan gebeuren denk ik is dat hij dan een cashflow tekort heeft zodanig dat de rente op de eerste hypotheek niet meer voldaan kan worden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:50 schreef peterc het volgende:
[..]
www.bonagusto.nl is de koffietoko in het pand, hij is als bestuurder teruggetreden (2016) uit JackRabbits de horecagelegenheid welke in het pand zit en nu blijkbaar gerund wordt door zijn dochters, zij zijn dan weer de onderhuurders/pachters van Heineken welke het weer huurt van Elias, if I'am right. Dus nog ff nadenken hoe het dan loopt als de brouwer huurovek opzegt. Locatie is natuurlijk OKE.
In eerste instantie, voor zolang het huurcontract van Heineken nog loopt, is het de zorg van Heineken. Die zal zelf een nieuwe pachter moeten zoeken. Pas na einde contract Heineken moet onze Griekse vriend zelf iets regelen maar het is idd wel een mooie locatie. En een klein beetje risico hoort er bij.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Ja ik tel 2 mio overwaarde bovenop onze 2e inschrijving en een pand op de meest gewilde lokatie in Utrecht. Dus zelfs als Heineken er geen zin meer in heeft dan komt dat wel goed lijkt me. Ergst wat er kan gebeuren denk ik is dat hij dan een cashflow tekort heeft zodanig dat de rente op de eerste hypotheek niet meer voldaan kan worden.
Dik kans dat als onze Helleense Held het verkoopt dat Heineken het gewoon overkoopt, als volgens mij de grootste horeca vastgoedbezitter van NL.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:48 schreef obligataire het volgende:
[..]
In eerste instantie, voor zolang het huurcontract van Heineken nog loopt, is het de zorg van Heineken. Die zal zelf een nieuwe pachter moeten zoeken. Pas na einde contract Heineken moet onze Griekse vriend zelf iets regelen maar het is idd wel een mooie locatie. En een klein beetje risico hoort er bij.
Misschien t.z.t./ooit een leuk project via HCN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit project past helemaal in mijn profielquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Dik kans dat als onze Helleense Held het verkoopt dat Heineken het gewoon overkoopt, als volgens mij de grootste horeca vastgoedbezitter van NL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faillissementje project Collin. Dat zal wel treurnis geven bij de schoonfamilie die eerste hypotheek op woonhuis hebben gegeven. Hoop voor ze dat ze nog wat geld op de bank hebben zodat ze niet op zoek moeten naar een huurwoning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We missen alleen de rente vanaf datum default tot nu.
quote:Project Proline automotive solutions is volledig afgelost inclusief rentecompensatie. Hiermee heeft u een mooi rendement op dit project behaald! De laatste termijn van het project wordt met de eerstvolgende verzamelbetaling aan u uitgekeerd.
Ja ja, met monopolygeld zeker.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Ik heb altijd groot succes gehad met huisjes en hotelletjes op de Neude,
Klopt. Neude of eigenlijk Utrecht is statistisch gezien gewoon een winnaar !quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:35 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Ja ja, met monopolygeld zeker.
quote:Soeteman & Popering Heftrucks B.V.
Het Kapitaal op maat project is afgerond. Ik wil iedereen die ons geholpen heeft bedanken. We hebben er veel aan gehad en nog steeds. Inmiddels een vrachtwagen aangeschaft en de huurvloot uit kunnen breiden. Ook een behoorlijke voorraad aan trucks in de showroom. Nogmaals dank. Met vriendelijke groeten, Robert van Popering
Ja dat was een leuke. Zelfs KOM had wel eens een aardig project.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:33 schreef KrekelJapie het volgende:
Bedankbericht probleemloos project KoM
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef pkaiser het volgende:
nieuwe CCFHier de motivatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door delcielo op 07-03-2024 11:43:58 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |