Maikuul is daar miljonair mee gewordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Bezsen het volgende:
Dat was die halve tamme in azie die steeds pochte met zn ton aan Verge
Die heeft goed gecasht daarop ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo'n gast (maaikuul?) heeft die troep nog steeds he
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
in 2021 van $200 naar $8100 met futures traden, geen idee wat ik aan het doen was maar het lukte steeds weer (al ging het soms wel bijna mis) op Binance toen nog. Daarna is Binance gekapt met futures en had ik het ook gezien
Eeuwig zonde dat hij best een deel bewaard had.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft goed gecasht daarop ja.
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maikuul is daar miljonair mee geworden
Hodl is sowieso het beste.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik deed ook maar wat. Toen hadden we nog geen TikTok. Je moest wat. Uiteindelijk gewoon gekozen om het te laten staan. In het slechtste geval was ik een fooi kwijt... in het gunstigste geval een leuke oldtimer rijker.
Collega van me is m.i. veel te vroeg uitgestapt maar die heeft er wel een huis van gekocht. Maar ook wel erg veel risico genomen.
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Iedereen met een huis is miljonair tegenwoordig.
een users????quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jouw UI denk ik nu de hele tijd dat er een infantiele KLB-users meepost.
Kan voor mij niet lang meer duren maatquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon hodl tot je graf ja tog niettan
een infantiele KLB-usersquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
veel defi platforms die nu hun eigen coin lanceren en dan airdrop doen voor wat hype. En bleek in aanmerking te komenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds?
Waar haal je dat nog vandaan dan?
nee dat ben ikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een EGG bij waves. Verkocht voor $200 ofzoiets, weekje later was 1 EGG $4000.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:44 schreef Oriente het volgende:
In 2019 had je ook van die schimmige telegrammetjes met airdrops. Kreeg ik een keer wat coins die ik vervolgens zo kon inwisselen voor 1 ETH. Toentertijd $300 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |