Dit is een Nederlands forum.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je hem een ECG gegeven of wa
Ik til je op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum.
Met je of wa.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal je nog wel even voor moeten trainen
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dikquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kan 76,5kg prima aan inderdaad
Ohquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dik
Toch wel Nasi a la Johannes mag ik hopen!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit zelf op een strikt tijgernoot + nasi dieet dus wel wat veel koolhydraten.
Met melk neem ik aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit zelf op een strikt tijgernoot + nasi dieet dus wel wat veel koolhydraten.
2 cm erbij bulken op de armen? Tegen de tijd dat je dat voor elkaar hebt zit er denk ik 10 cm bij op je middel. En indien in korte tijd is het toch allemaal vet en nauwelijks spier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Netjes. Wat is je huidige lengte/gewicht dan?
Ik kijk niet per se op tegen het cutten zelf maar het is meer dat ik hoop nog een centimeter of 2 aan omvang aan de armpjes toe te kunnen voegen (en de rest natuurlijk)
Wat een rare aanname zegquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is Dombo niet vadsig dik
Ik streef naar ongeveer een kilo per maand, of zelfs minder, neem er liever de tijd voorquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
2 cm erbij bulken op de armen? Tegen de tijd dat je dat voor elkaar hebt zit er denk ik 10 cm bij op je middel. En indien in korte tijd is het toch allemaal vet en nauwelijks spier.
[ afbeelding ]
Stukje Lukaku? die heeft ook zo'n rare aannamequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare aanname zeg
Nee, al tijden niet meer eigenlijk, helaas.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je ook in de crypto maat?
@Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaaktquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit je ook in de crypto maat?
Dat waren tijden maatquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaakt
Goeie UI. Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Oriente heeft de cowboy jaren van Cryptotopic meegemaakt
Die was goed gekquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
SpatieloosGOD die al zn geld in crypto stak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |