Discovery extra clausule op laten nemen in het exclusiviteit contract voor Italiaanse wedstrijden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zijn dit voor praktijken bij Sporza?
En waarom die irritante piep?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop niet dat Sporza hier een gewoonte van gaat maken
Engels commentaar, niet te harden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het commentaar op Eurosport ook echt prima
Ik versta er niks van, ze mixen daar het geluid echt zo beroerd. En dan continu andere items er tussendoor, vreselijk, om maar niet over die reclames (met bizar geluidsniveau) te sprekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:44 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het commentaar op Eurosport ook echt prima
Laatste 50km is identiek aan de mannen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Dus we missen nu ook de vier stroken waar Poga zometeen gaat huishouden?
Op alle manieren lijkt de Strade compleet vernacheld.
Gelukkig zijn de wielrenners dat niet met je eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo ik kijk nu ook naar deze mooie doch behoorlijk overschatte semi-klassieker.
Leuke gimmick, mooie omgeving maar 'zesde monument' is wat overdreven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de wielrenners dat niet met je eens.
Inderdaad, Gent-Wevelgem is natuurlijk het zesde monument.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuke gimmick, mooie omgeving maar 'zesde monument' is wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |