abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212634887
quote:
6s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Uiteindelijk is de hoofdschuldige natuurlijk Iran 8-)
De Rabobank :(
Intolerant voor intolerantie
pi_212634891
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het wordt formeel niet ontkent. Alleen tweets als deze
[ x ]

ostint plaatst regelmatig dit soort posts en doet lacherig over de vermeende honger of

[ x ]

En twitteraccounts van COGAT en Israël die trots melden hoeveel vrachtwagens met voedsel Gaza binnen gereden zijn die ontkennen een vermeende honger niet, maar zijn wel bezig met framing. En het werkt, zie de talloze reacties onder al die tweets waar bots/gebruikers vragen waar die vermeende honger dan wel niet is.
Die beelden zien er inderdaad niet uit als hongerlijden nee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212634898
@Slayage, hou alsjeblieft eens op met je informatiebubbel over ons uit te kotsen.

Het is zo smakeloos allemaal, bah. :{
pi_212634903
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die beelden zien er inderdaad niet uit als hongerlijden nee.
Eens. De beelden tonen ook al geen Hamas terroristen. Waar zijn al die terroristen, er zouden tienduizenden terroristen zijn??!!!
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:23:44 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212634904
twitter

Ondertussen ruimt IDF de laatste (volgens hun zeggen) verzetshaarden op rond Khan Younis en lijkt er toch weer een sprongetje gedaan te worden richting Rafah met de activiteiten rond Al Mawasi nadat alles een beetje leek te wachten op de uitkomst van de onderhandelingen.
pi_212634919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:21 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
De Rabobank :(
Vergeet Seedorf niet. Hij zou die de penalty wel even zou nemen
pi_212634920
Het was ook een hobby van de Russen/Assadisten in Syrië markten te bombarderen. Het westen sprak er altijd schande van. Nu gelden er uiteraard andere regels omdat Israël een bondgenoot is, dat het recht heeft zich te verdedigen :Y)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:25:37 #68
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212634929
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het wordt formeel niet ontkent. Alleen tweets als deze
[ x ]

ostint plaatst regelmatig dit soort posts en doet lacherig over de vermeende honger of

[ x ]

En twitteraccounts van COGAT en Israël die trots melden hoeveel vrachtwagens met voedsel Gaza binnen gereden zijn die ontkennen een vermeende honger niet, maar zijn wel bezig met framing. En het werkt, zie de talloze reacties onder al die tweets waar bots/gebruikers vragen waar die vermeende honger dan wel niet is.
Op de tijdlijn van Imshin staat ook een post van een gezin in Noord-Gaza dat dolblij is met een zak meel.

Maar verder is dat hele account gewijd aan het ontkrachten van het beeld van Gaza als kansloze openluchtgevangenis sinds jaren.
pi_212634946
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb ook al aardig wat plunderende Israëlische soldaten gezien, en dat is niet bepaald een goede zaak.
Er gebeurt echt niet veel raars in Gaza hoor. Dit gebeurt in elke oorlog wel, in meer of mindere mate. Door alle partijen.

Hier staat echter overal een camera op (soms die van henzelf).

Maar boys will be boys en soldaten will be soldaten. Onderdeel van Hamas' strategie, waarvan ze maar niet doorkrijgen dat die niet meer werkt, is dat ze overal over huilen om sympathie te krijgen. Dus ook dat werkt al niet mee.
pi_212635013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:26 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Er gebeurt echt niet veel raars in Gaza hoor. Dit gebeurt in elke oorlog wel, in meer of mindere mate. Door alle partijen.

Hier staat echter overal een camera op (soms die van henzelf).
Da's onzin, zoiets hoef je in het Nederlandse leger echt niet te proberen.

quote:
Maar boys will be boys en soldaten will be soldaten. Onderdeel van Hamas' strategie, waarvan ze maar niet doorkrijgen dat die niet meer werkt, is dat ze overal over huilen om sympathie te krijgen. Dus ook dat werkt al niet mee.
Wat is dit voor een vreemd argument? Het geplunder door ongedisciplineerde Israëlische soldaten is een strategie van Hamas? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:32:24 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:24 schreef egayalS het volgende:
Het was ook een hobby van de Russen/Assadisten in Syrië markten te bombarderen. Het westen sprak er altijd schande van. Nu gelden er uiteraard andere regels omdat Israël een bondgenoot is, dat het recht heeft zich te verdedigen :Y)

[ x ]
Een leger dat civiele infrastructuur aanvalt? Wat een genocidale onmensen! Bah, dat moeten we altijd aan de kaak blijven stellen!
pi_212635117
quote:
9s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Eens. De beelden tonen ook al geen Hamas terroristen. Waar zijn al die terroristen, er zouden tienduizenden terroristen zijn??!!!
Je zei recent nog dat de Palestijnse terroristen zich kleden als burgers en zich verstoppen onder hen. Dus hoe weet je dit dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:36:04 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635141
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:17 schreef oblo het volgende:

[..]
Lol. Ik ken mensen die daar gewoon met hun telefoon zitten, maar dat zijn reservisten. Afhankelijk van de eenheid zijn de regels voor reservisten flink losser.
Aha, dus daar zitten verschillen in dan. Ik zou het niet onverstandig vinden vanuit IDF om de teugels wat aan te halen dan want die filmpjes zijn echt blaartrekkend beschamend.
pi_212635165
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Wat is dit voor een vreemd argument? Het geplunder door ongedisciplineerde Israëlische soldaten is een strategie van Hamas? :')
De beelden van 7 oktober vergeten? Er waren toen nogal wat plunderende Palestijnen in de Israëlische dorpen.
pi_212635191
Er is wat verwarring over wat er vandaag is gebeurd; Hamas gilt uiteraard over honderden doden, Israël heeft het over enkele tientallen.

In ieder geval is het een drama. :{

Bestorming van een hulpgoederenkonvooi. Het lijkt ook nog steeds niet duidelijk te zijn of de mensen zijn omgekomen door schoten, door verdrukking of door andere oorzaken.

https://www.timesofisrael(...)ling-being-run-over/

Oh ja: Ben Gvir zegt uiteraard onmiddellijk: "Stop maar met die hulpgoederen, dat brengt alleen maar onze soldaten in gevaar." :')
pi_212635194
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De beelden van 7 oktober vergeten? Er waren toen nogal wat plunderende Palestijnen in de Israëlische dorpen.
O ja, dan is het goed dat Israëlische soldaten ook plunderen. :')
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:38:53 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635196
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja dat is wel de overtreffende trap, maar om dan met de beha van een verjaagde huismoeder te gaan paraderen zet dingen niet echt recht, of wel?
pi_212635209
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
O ja, dan is het goed dat Israëlische soldaten ook plunderen. :')
Niemand die dit zegt, maar de selectieve verontwaardiging is wel opmerkelijk te noemen.
pi_212635213
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:17 schreef oblo het volgende:
Lol. Ik ken mensen die daar gewoon met hun telefoon zitten, maar dat zijn reservisten. Afhankelijk van de eenheid zijn de regels voor reservisten flink losser.
Is wel gevaarlijk want Hamas heeft verschillende telefoons gehackt en kon zo bewegingen tracken. Zelf maken ze geen gebruik van de hedendaagse smarttelefoontjes om exact die reden. Ook hebben ze best veel info kunnen vergaren dmv social media over reservisten en zo bijv. weten wie ze waar hebben omgebracht. Snap sowieso niet dat dat allemaal maar toegelaten wordt met al die telefoons aan het front. Komt echt van alles naar buiten waar de vijand best wat aan heeft qua waardevolle informatie.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_212635264
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
_O-

Haha, ik moest echt even lachen. :D

(Ik lach jou niet uit of zo, maar dit zie je echt even verkeerd.) ;)
quote:
[..]
Het er zéér hard over janken wel. :Y
(Zie Slayage)
pi_212635309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
_O-

Haha, ik moest echt even lachen. :D

(Ik lach jou niet uit of zo, maar dit zie je echt even verkeerd.) ;)

Toon maar aan.
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:46:06 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635312
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand die dit zegt, maar de selectieve verontwaardiging is wel opmerkelijk te noemen.
Het is wat mij betreft zeker niet selectief, maar het is gewoon knullig, onrespectvol, onverstandig, ziek. IDF zelf probeert zich te verkopen als een professionele organisatie die het zo "schoon" mogelijk wil oplossen voor zover dat mogelijk is in oorlog en dan komt één of andere Avi in beeld die grijnzend kinderspeelgoed aan stukken slaat. Van alle slachtoffers kiest hij nu net de groep die je niks kunt aanrekenen om zijn zwakzinnige gevoel voor humor -als je dat etiket er nog op mag plakken- te etaleren.

En weet je wat? In stressvolle situaties van leven op dood zoals ook in de zorg in de kantine komen de slechtste, hardste rotgrappen naar voren. Dat is menselijk. Maar zorg dan dat zo'n jojo met zijn hersenen in de primatenstand in elk geval geen lens bij zich heeft.
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:50:55 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:40 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Is wel gevaarlijk want Hamas heeft verschillende telefoons gehackt en kon zo bewegingen tracken. Zelf maken ze geen gebruik van de hedendaagse smarttelefoontjes om exact die reden. Ook hebben ze best veel info kunnen vergaren dmv social media over reservisten en zo bijv. weten wie ze waar hebben omgebracht. Snap sowieso niet dat dat allemaal maar toegelaten wordt met al die telefoons aan het front. Komt echt van alles naar buiten waar de vijand best wat aan heeft qua waardevolle informatie.
Daarnaast heb je het gevaar dat familie wordt gebeld met het toestel van hun geliefde, live vanaf het slagveld. Toen Azerbeidzjan Nagorno Karabach binnenviel heb ik dat horen gebeuren dat een jong meisje telefoon kreeg van haar neef, alleen waren het Azerbeidzjaanse soldaten die haar in slecht Engels gingen treiteren dat ze hem net voor zijn kop geschoten hadden.

Lijkt me mij uitstek iets dat Hamas graag nog eens zou willen doen want het effect is verwoestend en zou het draagvlak voor de militaire aanwezigheid in Gaza vrij snel verkleinen.
pi_212635391
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef Qarrad het volgende:
...Maar zorg dan dat zo'n jojo met zijn hersenen in de primatenstand in elk geval geen lens bij zich heeft.
Daarom, geen telefoontje meer mee op missie. Kan je daarna gewoon je gang gaan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 29 februari 2024 @ 16:52:15 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212635408
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:51 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Daarom, geen telefoontje meer mee op missie. Kan je daarna gewoon je gang gaan.
Nou dat is niet helemaal wat ik zeg he...
pi_212635457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het is wat mij betreft zeker niet selectief, maar het is gewoon knullig, onrespectvol, onverstandig, ziek. IDF zelf probeert zich te verkopen als een professionele organisatie die het zo "schoon" mogelijk wil oplossen voor zover dat mogelijk is in oorlog en dan komt één of andere Avi in beeld die grijnzend kinderspeelgoed aan stukken slaat. Van alle slachtoffers kiest hij nu net de groep die je niks kunt aanrekenen om zijn zwakzinnige gevoel voor humor -als je dat etiket er nog op mag plakken- te etaleren.

En weet je wat? In stressvolle situaties van leven op dood zoals ook in de zorg in de kantine komen de slechtste, hardste rotgrappen naar voren. Dat is menselijk. Maar zorg dan dat zo'n jojo met zijn hersenen in de primatenstand in elk geval geen lens bij zich heeft.
Het is wel selectief, want als ik mij niet vergis zagen we de user in kwestie hier op 7 oktober niet posten dat hij zo ontdaan was door de plunderingen van de Palestijnen. Als je dan nu wél moeilijk gaat doen over zulke dingen als van Israëlische kant komt, kan er worden gesproken van selectieve verontwaardiging.

Verder ben ik het wel met je eens, maar Israël kennende worden militairen die zich misdragen ook gewoon bestraft.
pi_212635479
Het Amerikaanse ADL net als het CIDI, omdat ze tevens ook onderdeel van de Israël lobby zijn, gebruiken de woorden antisemitisme en anti zionisme/ anti Israël als synoniemen. Zo krijg je dan explosies in "anti semitisme" zoals het CIDI stelde met een 800% (?) stijging van meldingen sinds 7 October. Zo is de BDS beweging bv in Duitsland ook illegaal :')

"Laten we de term antisemitisme zo ver oprekken dat alles antisemitisch gelabeld kan worden inclusief Greta Thunbergs knuffel, meloenen en de slogan from the river to the sea, maar dan alleen als pro Palestijnen de slogan gebruiken. Wanneer Israelis of Israëls vrienden de slogan gebruiken is dat geen anti semitisme uiteraard."

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212635583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:55 schreef egayalS het volgende:
Het Amerikaanse ADL net als het CIDI, omdat ze tevens ook onderdeel van de Israël lobby zijn, gebruiken de woorden antisemitisme en anti zionisme/ anti Israël als synoniemen. Zo krijg je dan explosies in "anti semitisme" zoals het CIDI stelde met een 800% (?) stijging van meldingen sinds 7 October. Zo is de BDS beweging bv in Duitsland ook illegaal :')

"Laten we de term antisemitisme zo ver oprekken dat alles antisemitisch gelabeld kan worden inclusief Greta Thunbergs knuffel, meloenen en de slogan from the river to the sea, maar dan alleen als pro Palestijnen de slogan gebruiken. Wanneer Israelis of Israëls vrienden de slogan gebruiken is dat geen anti semitisme uiteraard."

Wat vind jij eigenlijk? Is er veel antisemitisme in NL? weinig? bestaat niet?
pi_212635605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 16:55 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
[ x ]
Bijzondere theorie weer.

En BDS is natuurlijk gewoon troep, dat zou overal illegaal moeten worden gemaakt. Dat is de 'Kauft nicht bei Juden' in een modern jasje. Om nog maar te zwijgen over hun banden met Palestijnse terroristen.
  donderdag 29 februari 2024 @ 17:02:43 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212635619
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je kijkt naar wat er op andere plekken in de wereld gebeurt valt dit eigenlijk erg mee. En we hebben hier met een volk te maken dat deze huidige situatie aan hun eigen gedrag heeft te danken. Dat is andere gevallen niet zo. Denk bijvoorbeeld aan de Oekraïners, Soedanezen, Jemenieten of de miljoenen Afghaanse vluchtelingen die Pakistan uit worden gezet.
Ach ja, opinions are like assholes….
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')