Nee. Al snap ik dat je dat denkt wanneer je alleen de eerste headlines hebt gelezen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ten aanzien van fossiele subsidies bleken ze om te beginnen volledig gelijk te hebben (al werd dat eerst ontkent).
Geweldig leuk mens jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is die Olcay toch een prachtige vrouw.
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen vindt iemand een notulist en geen journalist. Een zin later, iemand die geen kritische vragen aan een vvd'er mag stellen vindt hij normaal voor de telegraaf want die hebben een rechtse signatuur.
Over journalistiek gesproken. Wat is dit een dom programma geworden
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.
Wel sneu voor Merel, die zat er zichtbaar echt mee.
Kan het me wel voorstellen ja. Je merkt al tijden dat ie enorm aan projectie lijdt, enig voortschrijdend inzicht zit er niet in bij hem. Het zal alleen maar erger worden naarmate ie nog ouder wordt vrees ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.
Ook voor deze groep kijkers wordt het weleens te gortig.
Ik haat haarquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
Ik vind niet zoveel van haar, ze blinkt nergens in uit, gewoon een doodgewone vrouw, aardig, goed gemanierd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
Dit soort reacties lees ik al jaren, maar zie het niet terug in de kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.
Ook voor deze groep kijkers wordt het weleens te gortig.
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Olcay Gulzig? Wij willen Bossie terug of Hansie
Idd en tenminste wel elke keer tegen Johan in gaan en niet hele tijd stil. eus voegt oh zo weinig toe (net als Job). Sowieso paar keer per maand een wat nieuwere verrassende gast zou leuk zijn. En dan niet XR-wappies.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
Een hekel nog wel. Op basis van?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
Knoester is steeds slechter aan het worden ja. Nep meelachen, domme opmerkingen maken, maakt niet bepaald reclame voor de advocatuur op deze manier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.
Hendriks is leuk en Rutger zie ik ook graag opdraven. Jort ook prima. Mensen met een mening, humor en die zichzelf niet al te serieus nemen.
Bron: Libellequote:
@GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.quote:Ze vertelt openhartig “Ik heb niet alleen een wat laag libido, ik ben ook een preuts wijf. Ik doe het pas als ik echt voor iemand wil gaan en de kans is groot dat ik in een jarenlange relatie beland als het gebeurt. Maar nog belangrijker: ik zie het plezier of de spanning er niet van in.”
Je was me net voor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Libelle
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Libelle
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Van slut shaming naar prude shaming.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef GM78 het volgende:
[..]
Je was me net voor.
Sta je in de slaapkamer om naar bed te gaan.
Ze kleed zich uit, en staat daar in een mooi lingerie setje.
Vervolgens mag je fapppen om je zak te legen, want mevrouw vind het allemaal maar vies
Dat kan ja. Maar bij de meeste mannen zal het niet werken of voor wrijving gaan zorgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |