Zelfs @onlogisch is daar stil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Inderdaad GGMM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Het is opeens heel stil in het Feyenoord-topic
Ik vind dit nog niet echt een geslaagde meme.quote:
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topicquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs krijgt de bal op de 5 meter.
Rent maar naar de hoek
Ik hoop toch dat Feyenoord doorgaat. Ik gun @onlogisch een prijsjequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:50 schreef jigggy het volgende:
Dit word een hele mooie finale voor nec zo
Bij Feyenoord is er altijd een kop van jut nodig. Zoals Pedersen dat was vorig seizoen. Die kunnen niks goed doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zijn ze negatief over Ueda in jullie topic
Je moet wat in dit seizoen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
ESPN hypetrain.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Oh blijkbaar wordt PSV - FEY een topper.
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou FC Groningen ontzettend gegund zijn.
Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan (ondanks dat het Ajax niet echt lekker uitkomt)
Is dit terug te luisteren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik op bezoek bij een FC Groningen-podcast. De absurditeit en verrotheid aan verhalen binnen en rondom de club waren zo absurd. Daar hoefde je destijds niet met je Ajax-zorgen aan te komen zetten.
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.quote:
Interesse verlorenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen
waarom kom je bij zo'n flutpodcastquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kan het terugluisteren, maar was achter de schermen te gast. Dus ik ben niet te horen. Paul Zweverink liep zo ongeveer 50 jaar rond bij FC Groningen en had een bak aan verhalen. Fledderus spoort totaal niet.
https://open.spotify.com/(...)?si=33e3577d0fc44467
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |