De Hottentottentheetentententoonstelling?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:21 schreef bijdehand het volgende:
Misschien moet iedereen die dat woord gebruikt naar de tentoonstelling.
Allemaal racisten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 06:44 schreef Knip het volgende:
Hottentot is een in Nederland voorkomende achternaam
https://www.genealogieonline.nl/over-de-familienaam/hottentot
SPOILER: Meelezen gewenstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:19 schreef Aether het volgende:
*pakt wapen en springt aan boordSPOILER: Meelezen gewenstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Goed verhaal. Kijk van mij hoeft die rating niet aangepast te worden hoor, maar ik zou niet weten waarom de Britse ratingautoriteit bij hun beoordeling moet overwegen hoe eea zich verhoudt tot de Nederlandse week van de lentekriebels.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
Kinderen leren op de basisschool, tijdens de lentekriebelweek, hoe ze moeten masturberen.
Maar ze mogen geen Mary Poppins kijken zonder toezicht.
Oh, en Pietje Bell lezen mag ook niet meer onder de 12.
De Nederlandse Week van de Lentekriebels erbij halen als het gaat om het aanpassen van de rating van een film in de UK. Applaus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
Kinderen leren op de basisschool, tijdens de lentekriebelweek, hoe ze moeten masturberen.
Misschien moet jij er ook eens een vinger langs halen, word je dan wat minder zuurquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
Ik noemde ook Pietje Bell! Anyway, ik vind het van de zotte dat voor onschuldige zaken een leeftijdsclassificatie moet komen, op basis van gevoelige minderheden, terwijl er aan de andere kant maar alles moet kunnen. Seks op heel jonge leeftijd, veranderen van geslacht. "Ja, jongens en meisjes, dat kan gewoon. Als je liever een jongetje bent, dan kunnen ze je veranderen!"quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Goed verhaal. Kijk van mij hoeft die rating niet aangepast te worden hoor, maar ik zou niet weten waarom de Britse ratingautoriteit bij hun beoordeling moet overwegen hoe eea zich verhoudt tot de Nederlandse week van de lentekriebels.
Dus je bedoelt, kijk het met ouderlijke begeleiding en leg uit hoe het nu zit?quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:23 schreef Montagui het volgende:
Absurd. Voed je kroost maar op dat cultuur aan tijdsbeeld onderhevig is en dat wat destijds door de beugel kon dat dat heden ten dage anders wordt/kan worden geïnterpreteerd, en mogelijk in de toekomst weer wel bon ton kan zijn.
Nee. Niet het eerste, wel het tweede.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je bedoelt, kijk het met ouderlijke begeleiding en leg uit hoe het nu zit?
Als die kinderen dat zelf kijken, kan je het toch niet uitleggen, je bent er zelf niet bij.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee. Niet het eerste, wel het tweede.
Verder is er niets op tegen om samen naar de film te gaan uiteraard, maar het gaat in deze om de opgelegde leeftijdsgrens, die is niet nodig.
Is dat echt zo? Of wordt dat vooral verspreid in de FvD-bubbel op internet?quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
BS.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
Dat maakt allebei niets uit als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
[huil] maar dat hep op feestboek gestaan[/huil]quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS.
Maar blijf vooral die nonsens verspreiden zodat je je eigen leugens kunt geloven omdat het op internet staat.
Nou meid, is dat echt zo? Wat erg!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef Gia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |