Oe.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet passen.En anders proppen we maar.
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aubquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
LoLkequote:
Ik zal een kleinere helm opzettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aub
wat een geklaag ineensquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]jij was niet uitgenodigd.
Dat gaat mn trui sowieso niet houden.
En kwartetten word me wat te veel.
Kan ik er wat aan doen dat jij je ineens opdringt.quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Als we gaan proppen wil ik graag een plekje in het midden aub
Dirty minded Amy ook weer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Kwartetten, dat heb ik lang niet meer gedaan
Kom danquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
ja gaat niet he, die dame met een altijd zo grote mond over van nalles krabbelt gelijk bij het minste of geringste terug. Zo jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
En hoe sta je tegenover vier op een rij of twister?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Over wie van de dames in dit topic heb je het dan? Er zitten er nogal wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:25 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja gaat niet he, die dame met een altijd zo grote mond over van nalles krabbelt gelijk bij het minste of geringste terug. Zo jammer
quote:En ik niet van jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik voorzie een gewelddadige meet met veel lol en gelachquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Over wie van de dames in dit topic heb je het dan? Er zitten er nogal wat.
En nee, ik ben er niet direct 1 van terug krabbelen hoor
[..]
En ik niet van jou dan.
Dat worden een hoop rode billetjes!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En ik niet van jou dan.
Eerder veel klets en weinig pets.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat worden een hoop rode billetjes!
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder veel klets en weinig pets.
Ik heb geen grote mond, dus voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En ik niet van jou dan.
Ook al lang niet meer gedaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
En hoe sta je tegenover vier op een rij of twister?
Ow - gewelddadig nog wel?!quote:
Zeg het aan @Spockjuh_quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, dus voel me niet aangesproken
ik zie mogelijkheden. Zetten we op het to-do-who lijstje!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook al lang niet meer gedaan.
Ik speel niet zoveel spelletjes
zal uitlopen op slappe thee drinken met het pinkje omhoog maar het idee is leukquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - gewelddadig nog wel?!![]()
Gaat lekker
*proest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zal uitlopen op slappe thee drinken met het pinkje omhoog maar het idee is leukAlles anders is sowieso win-win
Ik heb wel leuke spelletjesquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook al lang niet meer gedaan.
Ik speel niet zoveel spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |