Zo'n Calimiro helmpje op de snikkel, moet al grinniken bij het ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Had het niet over Helm, in dit geval.
Of mss technically speaking wel
Maar dat dan niet "altijd" nee, is wat onpraktisch lijkt me voor jullie
Een mens leeft niet voor zn plezier.quote:
quote:Een schrijnende tranentrekker vanjewelste in een tekstuele kwaliteit zoals je ze zelden nog hoort. Ook lekker voor bij de borrel...
...Geen mens die dat ontkennen zalquote:
boh, klassiekertje!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een mens leeft niet voor zn plezier.
[..]
Oudquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een mens leeft niet voor zn plezier.
[..]
Succes met wat bedenken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Zo'n Calimiro helmpje op de snikkel, moet al grinniken bij het ideeHoe maak en waar maak je dan het bandje vast? Om het toompje?
Over 10 jaar ben ik net zo oudquote:
Het leven begint toch pas bij 40?quote:
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk vooruitzicht
Ja, dan ben je op de helft en begint het eind in zicht te komen, toch iets om naar uit te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...
Maar nog even niet aan denken![]()
![]()
M'n leven is nog leuk zat op dit moment!![]()
Ik dacht daarbij niet aan jou, btwquote:
Leuk leven genotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben er alweer voorbij en al bijna aan dat andere nummer...
Maar nog even niet aan denken![]()
![]()
M'n leven is nog leuk zat op dit moment!![]()
Ik beaam dit.quote:
Sportiefquote:
Na je 40e sterf je langzaam af en is het pijnlijk wachten op het einde. Je mag blij zijn met wat het leven je toewerpt en verder moet je het zelf maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan ben je op de helft en begint het eind in zicht te komen, toch iets om naar uit te kijken
@:SemperLibertas is het hier vast mee eens
Zo rol ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na je 40e sterf je langzaam af en is het pijnlijk wachten op het einde. Je mag blij zijn met wat het leven je toewerpt en verder moet je het zelf maar uitzoeken.
Begin elke dag met een depressie!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]jij zou echt een 365 dagen kalender met opbeurende quotes moeten maken
Dan kan het alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Begin elke dag met een depressie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |