Als hij hier wel wint mag hij Rex wel bedanken voor te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Morgado hier niet wint is hij flink genaaid met al dat werk voor Hodeg.
Als Rex zijn handen niet te vroeg in de lucht steekt , wint hij zeker. Nu is het nog bang afwachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Morgado hier niet wint is hij flink genaaid met al dat werk voor Hodeg.
Dead heatquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit is dead heat.
Dead heat is too close to call. En dan moeten de 'winnaars' een kilometer tegen elkaar rijden.quote:
geheel in lijn met de VAR in de grote voetbalcompetitiesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Belachelijk wel dat er geen foto getoond wordt
Die zijn in België ook niet altijd te vertrouwen. Wie wint hier?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Zolang ik geen bewijs zie erken ik deze winnaar ook niet.
de neutrale toeschouwerquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die zijn in België ook niet altijd te vertrouwen. Wie wint hier?
[ afbeelding ]
Het is 24/7 Shownieuws bij de Belgquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laurenz Rex, samen met de zus van Timothy Dupont
Afhankelijk van het vlaggetje uiteraardquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die zijn in België ook niet altijd te vertrouwen. Wie wint hier?
[ afbeelding ]
In de ontsnappingen en op de grond. En ik zag Bomboi iig nog een poging doen om mee te sprinten.quote:
Budding die altijd ziek, zwak en misselijk is om vervolgens in een 1.2 wedstrijd weer een 5e te worden. Een matige uitvoering van Vermeltfoortquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Budding in de kopgroep uitspelen, wat een meesterzet
Jeetje. Wat dit een wedstrijdje hoe ze de naam verder kon verkrachten?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo te zien krijgt de Hel van het Mergelland, Volta Limburg Classic een nieuwe naam.
Volta NXT Classic
https://www.voltalimburgclassic.nl/nl/
Als daardoor zulke wedstrijden kunnen blijven bestaan is daar niets mis mee toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jeetje. Wat dit een wedstrijdje hoe ze de naam verder kon verkrachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |