SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
vGeel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ome Mart? Muntenman was een andere situatie, ondanks alles is Ajax financieel nog steeds gezond.
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel.
Grotendeels andere situaties natuurlijk, maar wel voorbeelden van dat er teveel geloofd werd in een leidinggevende die na succes onvoldoende gecontroleerd werd.
Het lijkt me belangrijk dat we in ieder geval werken met mensen die integer en betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.
Ook dit is achteraf makkelijk maar ze hadden hem kunnen schorsen, een kantoor geven in de omgeving ipv al die kennis door te spoelen.
Grootste probleem was toch dat meneer Edwin dacht het er wel even bij te kunnen doen, ipv een gedegen nieuwe TD aan te stellen? Daarmee haalde hij de structuur overhoop en een jaar later is Heitinga hoofdtrainer en Bassey linksback.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars werd wel financieel gecontroleerd maar verder te weinig gevolgd, grootste probleem na z'n ontmaskering was dat ze zo enorm bezig waren met dat metoo gebeuren ipv goed te kijken wat sturen we nu weg aan know how en hoe vangen we dat op.
Ook dit is achteraf makkelijk maar ze hadden hem kunnen schorsen, een kantoor geven in de omgeving ipv al die kennis door te spoelen.
Als je alle know how met Overmars de deur wijst zonder behoorlijke overdracht begin je al met een enorme achterstand maar dat zal ook vast met de onderschatting daarvan door vd Sar te maken hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:23 schreef manny het volgende:
[..]
Grootste probleem was toch dat meneer Edwin dacht het er wel even bij te kunnen doen, ipv een gedegen nieuwe TD aan te stellen? Daarmee haalde hij de structuur overhoop en een jaar later is Heitinga hoofdtrainer en Bassey linksback.
Mooi moment ook om te gaan. Geen eer meer aan te behalen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:
Simon Tahamata gaat Ajax per 1 maart verlaten, zo is dinsdag officieel wereldkundig gemaakt. De jeugdtrainer (67), die jarenlang aan de Amsterdamse club was verbonden als speler en coach, gaat in Berlijn leiding geven aan een zelf opgezette voetbalacademie.
Leuk voor hem. Mooie stap
waar aan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi moment ook om te gaan. Geen eer meer aan te behalen.
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)quote:Volgens het Engelse HITC wil Ajax Pepijn Lijnders aanstellen als nieuwe hoofdtrainer. De club zou al gesproken hebben met de huidig assistent-trainer van Liverpool en zelf wil hij weer als hoofdtrainer aan de slag na dit seizoen. Lijnders was in 2018 enkele maanden hoofdtrainer van NEC, maar werd ontslagen toen hij promotie misliep.
Het lijkt een beetje op een gerucht van een gerucht, Mike Verwey had het erover en wat later komt het daar vandaan, HITC ken ik verder niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)
Hoeveel corners?quote:
Hij zal echt wel kwaliteiten hebben want dat Klopp hem zo makkelijk terug nam zegt wel iets maar dat is wel als assistent.quote:
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel kwaliteiten hebben want dat Klopp hem zo makkelijk terug nam zegt wel iets maar dat is wel als assistent.
Dit ja, hij lijkt me ook wat te licht voor de baan als hoofdcoach.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezien
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel maar die deed altijd zo ziedend in interviews. Groot deel van de baan is niet alleen het spelletje kunnen begrijpen maar ook je plan duidelijk kunnen communiceren naar een stel domme spelers.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik krijg daar Schreuder-vibes bij.. "zo'n geweldige assistent", "het brein achter de successen van trainer [x] en [y]". Ja dat hebben we gezien
Dat is ook maar een deel van de baan, het begint met obsessie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd wel een risico, Schreuder snapte het spelletje ook wel maar die deed altijd zo ziedend in interviews. Groot deel van de baan is niet alleen het spelletje kunnen begrijpen maar ook je plan duidelijk kunnen communiceren naar een stel domme spelers.
Tsja, ergens snap ik wel dat je bij dit soort types uit komt, als je vast wil houden aan een Nederlandse trainer met potentie die gewend is om op hoog niveau te acteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een einde aan het kale-coaches-tijdperk (interims uitgesloten)
Ik hoop nog altijd op een buitenlandse coach met een goed track record, iemand waarvoor een spelersgroep respect heeft en door het vuur gaat. Weet alleen niet wie haalbaar isquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja, ergens snap ik wel dat je bij dit soort types uit komt, als je vast wil houden aan een Nederlandse trainer met potentie die gewend is om op hoog niveau te acteren.
Heeft alleen heel weinig vlieguren als eindverantwoordelijke gemaakt, dat is wel een ding, bij NEC was het een ramp.
Mike had het natuurlijk ook gewoon hier gelezen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gerucht van een gerucht, Mike Verwey had het erover en wat later komt het daar vandaan, HITC ken ik verder niet.
Klopp vragen en dan Lijnders als assistent.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een buitenlandse coach met een goed track record, iemand waarvoor een spelersgroep respect heeft en door het vuur gaat. Weet alleen niet wie haalbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |