Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 985 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 781 6/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
oef
Wat een kutdag wordt dit.
Dat je de aansluitende trein moet halenquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in mensen die rennen voor een metro die om de drie minuten gaat
@beszenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
User onlogisch kreeg hier de vraag hoeveel die woog.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
Bij beurs is het altijd wel rennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de aansluitende trein moet halen
Moet die Pool maar een normale naam nemen.quote:
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:54 schreef Oriente het volgende:
Heerlijke UI @:Bezsen
Al mis ik THEDONALD wel.
Joe Biden is crookedquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaar
Hoi SalineGodinquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Graag nog jouw lengte/gewicht omdat @onlogisch dat negeert.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Orientexpressed.quote:
1m69 en 165 kg?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Orientexpressed.
Lengte/gewicht durf ik niet. Dan val ik door de mand.
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.quote:
Ah, stukje manlet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.
Hoe vaak sporten jij en @:onlogisch nu eigenlijk per week trouwens? Echt veel volgens mij.
WTF 4-6 keer pw vind ik veel hoor. Dat heb ik soms gedaan maar hield ik nooit lang vol. (kwam steeds iets tussen, privéperikelen, ander werk, corona).quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah, stukje manlet.
En niet kaaled @:Coco
Als je geen hoog vp hebt is een iets verhoogd BMI niet zo boeiend toch.
Valt wel mee, 4-6x per week, varieert een beetje.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:51 schreef Salina het volgende:
[..]
WTF 4-6 keer pw vind ik veel hoor. Dat heb ik soms gedaan maar hield ik nooit lang vol. (kwam steeds iets tussen, privéperikelen, ander werk, corona).
Manlet ken ik niet, ik ben niet zo van de moderne termen. Dus even gegoogled.
Manlet
A short statured strong male, (under 5"6), trying to overcompensate their height, mainly used to hate against short muscular men. 90% hate comes from men over 6 ft that is extremely skinny/ or extremely fat. 5% comes from insecure women who are over 5"10, 5% comes from low confident people who are unhappy with themselves.
wtf wat is dit.Mensen die haten op korte gespierde mannetjes? Ik ben te oud voor deze shit denk ik.
Ik ben niet korter dan 5*7 trouwens. Overigens ben ik ook niet super gespierd. Mooi in verhouding denk ik.
Welkom terug, we hebben je gemistquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
JayJay Boske is een kale manlet.
Godallemachtig wat is dat een gruwelijk irritante oetlul die gozer.
Je hebt deze twee zinnetjes in een .txt-bestand op je bureaublad staan hè?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug, we hebben je gemist
Eigenlijk viel het niemand op dat je een ban had, behalve mij, maar dat is niet zo vriendelijk om te zeggen vandaar bovenstaande zin.
Wel Alles met Hoofdletters blijven doen hé, anders train je niet goed genoeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik ben zelf 6"1 als we zo gaan praten![]()
Ik vind 4x zeker niet veel, 6 is wel veel ja, maar ik heb ook nog benen die ook wat stimulans nodig hebben
D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders
Side Delts op D1, D3, D5 en D7, zo ziet een ideale trainingsweek eruit maar de realiteit is dat Legs/Abs regelmatig anders uitpakt of wegvalt
Ah jij bent zo iemand die altijd als eerste legday skipt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Side Delts op D1, D3, D5 en D7, zo ziet een ideale trainingsweek eruit maar de realiteit is dat Legs/Abs regelmatig anders uitpakt of wegvalt
Wtf ben jij zo oudquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Wel Alles met Hoofdletters blijven doen hé, anders train je niet goed genoeg.
Vroeger trainde ik letterlijk tegenover waar ik werkte en werkte ik elke dag op kantoor, voor corona. Daarna ander werk, andere locatie. Nu veel thuiswerken dus dat motiveert minder om 4-5 keer pw naar de gym te rijden (waar ik voorheen naar toe kon rollen als ik kantoor uitstapte).
Ik val net buiten de range 40-45 qua leeftijd.
Benen heb ik eigenlijk niet nodig, altijd gespierde benen gehad. Maar voor de vorm doe ik toch Squats, (Bent Over)Barbell Row en/of Deadlift. Maar nooit favoriet geweest van mij. Biceps heb ik ook een hekel aan.
Chest/Triceps/Shoulders daarentegen. Boh.
[..]
Ah jij bent zo iemand die altijd als eerste legday skipt.
Ja nee, zo kom je er wel!
Schaak mat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog geschaakt.
@:Knutdeijsbeer
Schaak jij ook wel eens met de Dood?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog geschaakt.
@:Knutdeijsbeer
Doe jij dan D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders of iets anders?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe jij dan D1 Back/Chest D2 Legs/Abs D3 Arms/Shoulders D4 Rest D5 Back/Chest D6 Legs/Abs D7 Arms Shoulders of iets anders?
Die mensen moeten maar gewoon beter plannenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de aansluitende trein moet halen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het nieuwe modduo?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie al klaar voor het nieuwe modduo?
Gelukkig hebben schijtusers zoals jij daar niks over te zeggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het @:GGMM al verteld heeft.
Wat aandoenlijk.
Zelfs onlogisch wist het al.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Zelfs onlogisch wist het al.
Waarom ben je eigenlijk FA als je toch niks mee krijgt?
Ik hou me niet bezig met b-sportenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Zelfs onlogisch wist het al.
Waarom ben je eigenlijk FA als je toch niks mee krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |