Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 985 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 781 6/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
oef
Wat een kutdag wordt dit.
Dat je de aansluitende trein moet halenquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat er omgaat in mensen die rennen voor een metro die om de drie minuten gaat
@beszenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
User onlogisch kreeg hier de vraag hoeveel die woog.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:beszen deelt een sneer uit aan moderator @:onlogisch in het BTC-topic.
Bij beurs is het altijd wel rennenquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je de aansluitende trein moet halen
Moet die Pool maar een normale naam nemen.quote:
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:54 schreef Oriente het volgende:
Heerlijke UI @:Bezsen
Al mis ik THEDONALD wel.
Joe Biden is crookedquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd voor een LANDSLIDE dit jaar
Hoi SalineGodinquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Graag nog jouw lengte/gewicht omdat @onlogisch dat negeert.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:32 schreef Salina het volgende:
Veel erotische spanning in dat topic. Volgens iemand.
We gaan NU kijken.
Orientexpressed.quote:
1m69 en 165 kg?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Orientexpressed.
Lengte/gewicht durf ik niet. Dan val ik door de mand.
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.quote:
Ah, stukje manlet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot dus het zit niet ver van die lengte die je noemt. Máár: ik ben niet kaal (we noemen geen namen) en ik heb een prima gespierd, doch redelijk normaal gewicht (BMI zou enigszins richting overgewicht gaan maar dat is de spieropbouw). Sixpack is nooit echt ver weg.
Hoe vaak sporten jij en @:onlogisch nu eigenlijk per week trouwens? Echt veel volgens mij.
WTF 4-6 keer pw vind ik veel hoor. Dat heb ik soms gedaan maar hield ik nooit lang vol. (kwam steeds iets tussen, privéperikelen, ander werk, corona).quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah, stukje manlet.
En niet kaaled @:Coco
Als je geen hoog vp hebt is een iets verhoogd BMI niet zo boeiend toch.
Valt wel mee, 4-6x per week, varieert een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |