Bwehehequote:
Beste TT.quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 26 februari 2024 19:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet grappig
[..]
ja sorry. Stressmssn wil een modje er iets van maken.
Nee, pas bij #8004quote:Op maandag 26 februari 2024 19:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet grappig
[..]
ja sorry. Stressmssn wil een modje er iets van maken.
Iets gaat er niet goed met opruimen als je ze elke keer opnieuw weer tegenkomt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam je sleutels weer tegen bij het opruimen
Wat doe jij met Q's sleutels?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam je sleutels weer tegen bij het opruimen
Niet opruimen in elk geval.quote:
Kan ze ook een keer weggooien ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets gaat er niet goed met opruimen als je ze elke keer opnieuw weer tegenkomt.
Echt?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze ook een keer weggooien ja.
Je kan ze ook op Kanaleneiland verkopen aann de hoogste bieder.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind dat toch een beetje apart
Opsturen per post je kent adres en postcode. Verder geen info of afzender dan ist paniek in de keet. Had ik in mijn vorige huisquote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan ze dan beter aan de nieuwe bewoners geven maar ik kom daar nooit.
Of een briefje erbij 'ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat ik af en toe naast jullie bed heb gestaan terwijl jullie lagen te slapen.'quote:Op maandag 26 februari 2024 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Opsturen per post je kent adres en postcode. Verder geen info of afzender dan ist paniek in de keet. Had ik in mijn vorige huis
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een briefje erbij 'ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat ik af en toe naast jullie bed heb gestaan terwijl jullie lagen te slapen.'
Awwwwquote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik weet wel dat ik destijds dik in de stress zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |